Hej Thomas |
Jens Andersen:Der er jo stadig hjemmesider der ikke har en kontaktformular man kan udfylde, som sender en mail til ejeren af hjemmesiden.
Bestemt, og det er bl.a. fordi mange ikke ønsker sådan en kontaktformular. I de ca 4år jeg har taget mig af kunderne i WebCoders, har jeg ikke fået en eneste forespørgsel på bare at lave en kontaktformular. Det er bestemt mange der gerne vil have det når de får lavet helt ny side, men jeg har endnu til gode at folk spørger til at få lavet en kontaktformular som det eneste de lige mangler.
Jens Andersen:Ja nivo slider er programmeret af andre, men jeg har gjort det nemmere at installere den og uploade billeder til den, uden at man skal rette noget i sin kode og uden at man selv skal uploade et billede ad gangen og skrive det ind i koden eller betale en webmaster for det.
Det er jo sådan noget jeg mener kan være en værdi for ejere af hjemmesider, som ikke selv kan programmere eller kode.
Så kommer mit sædvanlige spørgsmål i dine tråde; Hvem er det du vil henvende dig til? Jeg troede det var virksomheder, som skulle betale 500 kr. i timen, men nu skriver du om hjemmesideejere der vil installere en modificeret gør-det-selv-nivo-slider.
Du skøjter stadig lidt hen over essensen af mit indlæg, nemlig at dine ydelser stort set ikke er efterspurgte, det er det du skal tage stilling til.
Du kan skrive en masse flotte tekster og bruge penge på adwords, men det gør ikke en kontaktformular til en efterspurgt ting.
Jeg ved stadig ikke rigtigt hvad det er du vil arbejde med, men er det HTML/CSS, så kom i gang med HTML5 og CSS3 så du kan sætte responsive designs op, og få en masse erfaring i det. Der er MASSER af firmaer der overvejer at få lavet responsive designs, mobile CSS´er osv.
Vil du være programmør, så kom i gang med nogle programmeringsopgaver, så du har noget at fremvise. Det skal ikke være scripts du finder og modificerer, men ting du laver selv fra bunden. WordPress boomer stadig og kan du lave plugins og funktioner som custom posts, skal du nok finde noget arbejde.