Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopen sælger for lidt...konstruktiv kritik tak :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SQLTech_DPU:
Hej Adam,

Et trick som I kan bruge er at I kan sælge varerne meget billigt for at skaffe kunder. Det er kunderne som kommer igen der er guld værd. 

Det tip vil jeg så fraråde dig! Hvis du sælger varerne billigt, så får du bare mange tilbudsjægere ind, men det er de mest illoyale kunder, som du kan finde. Så når priserne stiger, så skrider de, og du står i samme situation!
Derimod skal du opbygge en fast kundeskare, hvilket er det sværeste. Det kan ske via god service, stort udvalg, en kundeklub eller hva din fantasi nu kan komme på. Det er den vej du skal gå, hvis du ik blot ønsker at købe dig til tom omsætning... 

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:20

Ja, den type kunder hopper fra tilbud til tilbud og er meget lidt loyale.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 01:25

Det er bærgranset hvor billigt vi kan sælge, vi vil heller yde god service, hurtigt levering,osv.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:34
Adam Osipowski:
SQLTech DPU hvis det var dig, hvad vil du fjerne/tilføje til forsiden ?

Det er svært at forklare. Men, hvis vi tager udgangspunkt i en af de store sider i Danmark, som f.eks. http://www.smartgirl.dk/. Jeg siger ikke at din side skal se sådan ud - Men de har alligevel formået at holde dere side simpel.

Konkret på din side (og alt hvad jeg siger er sagt rent subjektivt) ville jeg placere denne del --> http://prntscr.com/wnl4e øverst på siden, eller i hvert fald gøre så man ikke skal scrolle for at se de 3 bokse. Og så ville jeg gøre noget med menuen, så den stod på samme linje.

Endnu engang, held og lykke med det :-)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 22:10

Hej Adman, et hurtigt kig på hjemmesiden og jeg er umiddelbart positivt overrasket. 

Der er mange gode features, og siden virker optimalt. 

Det jeg fandt frem til ved den hurtige gennemgang var menuen. Jeg synes det virker lidt rodet, at de forskellige kategorier ikke står på enten en linje, ude i siden eller 'alligned'. Derudover mener jeg, at din topbjælke forsvinder lidt ud i ingenting. Først havde jeg svært ved, at finde ud af, hvor og hvad jeg havde i min kurv. Dine favorit-muligheder og kantakt forsvinder lidt ud af billedet når bjælken er så lille. Det er vigtigt, at man ved hvor man kan søge hjælp, hvis man har spørgsmål på siden. 

I forhold til kurven, ville det fra mit synspunkt være en fed feature, hvis den sad i højre side. Enten fast placeret i toppen, eller fulgte med når man scroller ned på siden. Det er lettere at se, hvilke varer man har i kurven, den samlede pris, fragtomkostninger osv. 

Husk altid at sørge for, at dine tidligere kunder bliver informeret om nye varer osv. generelt også bare andre interesserede forbipasserende på hjemmesiden. Et forslag kunne være et nyhedsbrev pr. mail. små ugentlige opdateringer med nyheder, der altid i det mindste sørger for, at kunderne skænker siden en tanke. 

Ellers fortsæt det gode arbejder, du får gode anmeldelser på trustpilot. Gode anmeldelser og tilfredse kunder er som regel den bedste markedsføring! Sørg altid for, at dine kunder giver anmeldelser, hvis de har haft en god oplevelse, og være hurtigt og konkret, hvis en kunde har oplevet det modsatte. 

Mvh. Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 22:20

Mange tak Morten, jeg skal lige finde ud af  med den menu, hvor og hvordan jeg kan ændre på den :-)

Hilsen

Adam

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:46
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 22:48

Jeg mener som flere, at førstehåndsindtrykket er dårligt, man får umiddelbart ikke noget information om, hvad den handler om.

Du skal enten fjerne det der slideshow, og eller gøre det mindre.

Desuden er jeg ikke så vild med menuen, da der kommer en kæmpe dropdown menu ned når man har musen over et menupunkt. Det synes jeg ikke er så relevant siden der kun er 3-4 undermenuer. Desuden kan det virke irriterende.

Udover det, så synes jeg faktisk resten af siden er ret fed :)

Mvh Mads

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 22:53

Hej 

Google adwords (så godt som jeg selv kan ) facebook, nyhedsbrev, sms klub ( mere for den fysisk forretning)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 22:54

Tak Mosimuuh, det arbejder jeg lige med at for det ændret...mange tak

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)