Hej Adman, et hurtigt kig på hjemmesiden og jeg er umiddelbart positivt overrasket.
Der er mange gode features, og siden virker optimalt.
Det jeg fandt frem til ved den hurtige gennemgang var menuen. Jeg synes det virker lidt rodet, at de forskellige kategorier ikke står på enten en linje, ude i siden eller 'alligned'. Derudover mener jeg, at din topbjælke forsvinder lidt ud i ingenting. Først havde jeg svært ved, at finde ud af, hvor og hvad jeg havde i min kurv. Dine favorit-muligheder og kantakt forsvinder lidt ud af billedet når bjælken er så lille. Det er vigtigt, at man ved hvor man kan søge hjælp, hvis man har spørgsmål på siden.
I forhold til kurven, ville det fra mit synspunkt være en fed feature, hvis den sad i højre side. Enten fast placeret i toppen, eller fulgte med når man scroller ned på siden. Det er lettere at se, hvilke varer man har i kurven, den samlede pris, fragtomkostninger osv.
Husk altid at sørge for, at dine tidligere kunder bliver informeret om nye varer osv. generelt også bare andre interesserede forbipasserende på hjemmesiden. Et forslag kunne være et nyhedsbrev pr. mail. små ugentlige opdateringer med nyheder, der altid i det mindste sørger for, at kunderne skænker siden en tanke.
Ellers fortsæt det gode arbejder, du får gode anmeldelser på trustpilot. Gode anmeldelser og tilfredse kunder er som regel den bedste markedsføring! Sørg altid for, at dine kunder giver anmeldelser, hvis de har haft en god oplevelse, og være hurtigt og konkret, hvis en kunde har oplevet det modsatte.
Mvh. Morten