Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Socialbooster.dk - Hvad skal der laves?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:
Det er snarere om man ønsker at vælge butikken som er tom for kunder, frem for butikken overfor som har halvanden hundrede meters kø!

Sandt nok :)

Andreas:
Én ting er at have en masse likes, en anden er at kunne udnytte de likes man har!

Det kan du have helt ret i, men en side med masse likes giver altid et godt indtryk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Det er korrekt at det "måske" giver et godt indtryk. 

Når du har en online butik der sælfer f.eks. tøj - kan du på et tidspunkt komme til et punkt hvor statistikker og andet information er vigtig! Så hjælper det ikke noget at ens facebook profil er fyldt med likes som kommer fra USA; Asien etc.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 11:34

En forkert sammenligning som Andreas var ind på men fred være med det... Det du prøver at sige at du vil "snyde" dine kunder med at lade dem tro at din forretning har masse kunder!

Derudover så kan jeg stadig ikke se som forretnings ejer hvad jeg skal bruge likes fra Indien til en virksomhed i DK.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rodein: Er helt enig med dig, men tror bare det er os der er gammeldags :-)

Jeg vil hellere have 50 likes fra Amager, hvor der er en potentiel chance for, at jeg kan nå ud til nogle, der kan bruge min service, end have 1000 likes fra USA.

Jeg tror bare at det bliver mere og mere alm. i generationerne efter os/mig/dig, at der bliver kigget på det. Personligt kigger jeg aldrig på det, har ingen garanti for at det ikke bare et købte/venner/bekendte, der i virkeligheden ikke ved en bønne om, hvad siden drejer sig om.

Men jeg ser da, at dem på 18-20 bruger det rigtig meget og hvis nogle af de såkaldte venner fra facebook "liker" noget, så følger de efter, uden overhovedet at undersøge hvad det er.

Selv har jeg en noget forsømt facebook profil, hvor jeg logger ind et par gange om året, når jeg har fået smidt min fætters telefonnumer væk. Alligevel har jeg 179 "venner".....opdagede lige, at hvis jeg strækker mig langt, er der muligvis 10-15 stykker jeg gider at have kontakt med.

Jeg kan se det på min datter, der ikke er fyldt 10 endnu men allerede helt afhængig af, at være de samme steder som sine venner, have de samme abonnementer, trykke på de samme knapper og høre til........

Jeg føler mig sgu gammel ind imellem Smile

God weekend derude.

Natasha

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:45

Du kan jo altid prøve at sætte en slider ind med nogle grafiske udtryk der afspejler hvad siden handler om.

Download og installer selv denne Nivo slider. Den er gjort klar til installation på php hjemmesider med mysql database og har et administrations system til upload af billeder.

slider.jawe3.dk den er gratis.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Fra  Retro Media Skrevet kl. 14:08

Jens Andersen:
Du kan jo altid prøve at sætte en slider ind med nogle grafiske udtryk der afspejler hvad siden handler om.

Download og installer selv denne Nivo slider. Den er gjort klar til installation på php hjemmesider med mysql database og har et administrations system til upload af billeder.

slider.jawe3.dk den er gratis.

Havde det også i tankerne, men har valgt at når man kommer ind på min side, kommer man ind på produkterne direkte.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:15

Her er jeg så ikke helt enig i hvad du skriver. Nok ser det mere tiltalende ud, men hvad hjælper det hvis du slet ikke kan bruge de 6000 likes du har til noget?

Som jeg ser det vil jeg heller have 60 likes og de alle 60 var AKTIVE folk end 6000 hvor de fleste ikke engang er fra danmark eller er aktive.. Så min mening er som der også er blevet nævnt at det "ødelægger" mere end det gavner. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Fra  Retro Media Skrevet kl. 14:17

Michael Christensen:
Som jeg ser det vil jeg heller have 60 likes og de alle 60 var AKTIVE folk end 6000 hvor de fleste ikke engang er fra danmark eller er aktive.. Så min mening er som der også er blevet nævnt at det "ødelægger" mere end det gavner. 

Alle de likes man får, er skam aktive. De er ikke fra Danmark, men de er ægte, og aktive. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:20

Hvis man køber likesene for udelukkende, at ville kunne skabe noget salg igennem dem ville jeg mene det er penge lige ud af vinduet. Og kan så vende den her at jeg vil heller have 60 danske aktive likes end 6000 likes fra udlandet.. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorvidt det er en god idé eller ej, det kan man diskutere længe. Nu har personen kun bedt om feedback på siden, og ikke forretningen. Det er fint at man kommer med egne input, men jeg føler folk kører lidt hetz imod ham/hende/dem..

Men jeg synes det kunne vær en fed feature at man ikke kun have mulighed for at vælge imellem forskellige pakker, men i stedet kunne taste antal ind i en boks, og så få en pris ud fra det :) 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)