Rodein: Er helt enig med dig, men tror bare det er os der er gammeldags :-)
Jeg vil hellere have 50 likes fra Amager, hvor der er en potentiel chance for, at jeg kan nå ud til nogle, der kan bruge min service, end have 1000 likes fra USA.
Jeg tror bare at det bliver mere og mere alm. i generationerne efter os/mig/dig, at der bliver kigget på det. Personligt kigger jeg aldrig på det, har ingen garanti for at det ikke bare et købte/venner/bekendte, der i virkeligheden ikke ved en bønne om, hvad siden drejer sig om.
Men jeg ser da, at dem på 18-20 bruger det rigtig meget og hvis nogle af de såkaldte venner fra facebook "liker" noget, så følger de efter, uden overhovedet at undersøge hvad det er.
Selv har jeg en noget forsømt facebook profil, hvor jeg logger ind et par gange om året, når jeg har fået smidt min fætters telefonnumer væk. Alligevel har jeg 179 "venner".....opdagede lige, at hvis jeg strækker mig langt, er der muligvis 10-15 stykker jeg gider at have kontakt med.
Jeg kan se det på min datter, der ikke er fyldt 10 endnu men allerede helt afhængig af, at være de samme steder som sine venner, have de samme abonnementer, trykke på de samme knapper og høre til........
Jeg føler mig sgu gammel ind imellem 
God weekend derude.
Natasha