Det undre mig, at du ikke kan loade hjemmesiden i din browser. Hvilken browser bruger du? og vil du være venlig at sende et screenshoot, for at jeg bedre kan forholde mig til problemet. Kom endelig med mere kritik.
Har illustreret nogle småting på ovenstående screenshot. Linjen fra øverste højre hjørne og ned til venstre hjørne, er synsfeltet på en hjemmeside, altså her hvor de vigtigste ting skal være placeret, som f.eks indkøbskurven, så det ser jo fint ud.
Min cirkel og mine pile, viser at siden "falder" i den retning, fordi den er "tom" i cirklen. Nu taler jeg kun om forsiden her, som formentlig er den side mange besøgende ser først. Det giver en ubalance i siden.
Ellers ser det rigtig fint ud.
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Tak fordi du har taget tid til, at analysere forsiden. Jeg har prøvet at indsætte et ekstra produkt på forsiden for at at fylde siden ud, men der lige præcis ikke plads nok til det. Jeg vil prøve at finde en løsning på problemet, hurtigst muligt.
Jeg synes der mangler en MASSE tekst på hjemmesiden. Husk at gå ind på Webmaster tool og angiv at din hjemmeside høre til det danske marked. Ellers kan du godt få svært ved at rykke på Google DK.
Synes designet er meget rodet og ikke prangende. Ikke sagt at det er sådan det bare SKAL se ud, men synes godt man kan gøre mere ud af design. Farverne er dog gode, men igen - designet falder ikke i min smag.
Har været lidt rundt på shoppen (mht. links osv) og det ser jo ud til at virke helt fint og kan ikke se andre mangler lige umiddelbart. I får vist godt og grundigt, hvilke betalingsmuligheder der er, links til profil og mere til. Rigtig fint.
Jeg kan til et vis punkt godt følge dig i forhold til det med prangende. Men jeg synes dog, at designet passer godt til målgruppen, men det er jo en smagssag.