Ny webshop åbnet - Hvad synes i?
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Husk at gå ind på Webmaster tool
Jeg har lige været derinde. Men selvom der står hvad man skal gøre, så fungerer det ikke rigtig for mig...
Jeg har trykket download fil og gem.
Men hvordan uploader jeg filen til min hjemmeside ?
Svar
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Tilmeldt 2. Feb 13
Men hvordan uploader jeg filen til min hjemmeside?
Gør du via. evt filezilla eller igennem din webhost. Også ligger du filen i roden.
Svar
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Puha... Jeg har vist meget at lære... det ved jeg slet ikke hvad betyder :)
Svar
Tilmeldt 5. Feb 13
Tak for hjælpen, men jeg vil prøve at kontakte Dandomain på mandag og høre om de kan hjælpe mig. Jeg har nemlig ingen af de muligheder du beskriver.
Svar
Tilmeldt 5. Feb 13
Hej Christina
Man kan også vælge at gøre det via metatag. Det gjorde jeg og det var virkelig let, man skal bare indsætte det i sit "metatag-kodefelt".
Svar
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Man kan også vælge at gøre det via metatag.
Hvilket meta-tag har du sat det under (altså i hvilken fane...) ? Det er vel ikke ligemeget hvor man sætter det henne på hjemmesiden?
Jeg bruger også Dandomain :)
Svar
Tilmeldt 5. Feb 13
Indstillinger > Site > rediger > metatag-koder
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Jeg ville nok ændre følgende:
-Bedre venstemenu. Evt skift skriftype, baggrund, ramme eller lignende. Synes den mangler lidt finish.
- Links i bunden
- Der mangler lidt info om firmaet
- Checkout kunne måske også være bedre. Evt. begræns steps.
Håber det kan bruges :-)
Svar
Tilmeldt 5. Feb 13
Tak for de mange tilbagemeldinger på mit indlæg . Det har været helt overvældende med de mange anvendelige svar. Tak for det! Jeg vil i god iværksætterånd anmode om I vil "like" og dele Gulvvarme Shoppen's facebookside, hvis I kan lide hvad i ser. Lad os betragte det som et eksperiment. Denne tjeneste er dog gensidig og jeg vil ud for ovenstående forudsætninger gerne dele jeres facebookside som tak. Så kan vi allesammen følge hvordan det går med siden i fremtiden.
Facebook : http://www.facebook.com/GulvvarmeShoppen
Med venlig hilsen
Mathias le Fèvre
Svar
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Natasha
Fra
MD VVS
Skrevet
16-03-2013 kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det ser rigtig fint ud, har selv bikset lidt med facebook side, men i guder det er svært at få det til at se ordentligt ud.
Du er hermed liked, delt eller hvad søren det hedder (Er ikke den store facebook haj )
Natasha
Svar