Hej Mathias. Ja det har været en rigtig god og nyttig debat du fik startet. Jeg er nu gået ind under instillinger og metakoder og indtaster [google2b949835ead2ba4b.html] Er det den rigtige kode jeg skriver? Jeg kan dog ikke få lov at bekæfte linket i step 3 (der kommer den bare op med siden kan ikke vises??) Jeg synes det er en god ide at hjælpe hinanden og dele facebook side, så det er nu gjort! Du kan finde min side hvis du søger på NordQ |
Natasha:men i guder det er svært at få det til at se ordentligt ud
Du skal bare lave et profil billede (evt. med dit firmanavn) og så et coverbillede af noget der er relevant. (Jeg arbejder selv på et flot coverbillede lige nu)
Og så er det ikke så meget mere i det. Så handler det bare om at lave reklame gennem facebook. Jeg skiver et indlæg hver gang jeg får nye varer på lager eller når jeg har tilbud. Eller hvis jeg skal køre en konkurrence. Jeg kan se at en af mine konkurrenter (legetøjsbutik) Skiver små søde historier om børn og en anden havde lagt billede ud af børn til fastelav.
Kig på dine konkurrenters facebook sider og "stjæl" deres ideer. Selvfølgelig med dine egne tekster, produkter og tanker! :)
Ps. du må også meget gerne like min side NordQ. og kig hvordan jeg har gjort det og stjæl endelig mine ideer!