Ja, det er jo svært at have noget imod den. Synes det ser rigtig fint og prof ud.
Skulle jeg overhovedet have noget at sige der ikke bare er , så skulle det være at det spriner mig lige i øjnene at du skriver "for glemt password klik her"
Vi er virkelig nede i peditessepilleriet, men synes det lyder mærkeligt. Måske min hjerne bare forventer "Glemt dit password? - Klik her"
Det ser rigtig fint ud, giver siden videre til blikkenslageren i huset.
Ser fin og flot ud, og hvis jeg skal tage kritik brillerne på og det kan godt være det bare er mig, men det skilt med tilbud ser ikke ud som om det passer ind.
nydelig og loader hurtigt, lige som det skal være, synes dog at dine rockwool baller billeder ligner hinanden (samme image) selvom der er mere eller mindre i pakkerne, du burde lave et eller andet henover så der var lidt forskel, lige nu er det kun prisen der giver forskellen og hvis man læser beskrivelsen.
Det lyder rigtigt og tak for dit svar. Jeg kan godt se at det kan forvirre kunden. Jeg vil undersøge om det er muligt at skaffe forskellig billeder, eller sætte noget på hvert billede. Kom endelig med mere kritik, jeg kan bruge alle råd.