Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår man spam mails når man har en synlig mail adresse ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg få hver dag en masse spam mails, om det ene og andet fis, så skal jeg betale så mange penge i skat, næste øjeblik skal jeg have pengene tilbage, så er mit dankort spærret tryk på knappen, så løser alle problemer sig.

Men hvordan undgår jeg disse mails ?

Jeg vil jo gerne vise kunderne min mail adresse, men er det nødvendigt at lave den om til XXX ( a´et ) XXX .dk

Som mange andre har gjort er der ikke en lige mere fix metode ?

Der finder de Min mail  

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:27

Jeg benytter GMail, og de spiser alt spam.

Min e-mail står offentligt flere steder, og jeg har ingen problemer med spam.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er også min erfaring, Kasper. Og så kan man jo have hver sin mening om at google kigger en over skulderen. Men det er klart det bedste mailprogram jeg har haft!

BH

Lars

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:37

Du kan eventuelt udskifte @ i email adressen med et billed af et snabel a. På den måde kan email adresse ikke læses af spam roboter.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

helle kraft:

Du kan eventuelt udskifte @ i email adressen med et billed af et snabel a. På den måde kan email adresse ikke læses af spam roboter.

Men så kan dine brugere heller ikke copy/paste din adresse, eller trykke på den for at sende dig en e-mail.

Tilmeldt 9. Mar 13
Skrevet kl. 10:43

Kasper Grubbe:

helle kraft:

Men så kan dine brugere heller ikke copy/paste din adresse, eller trykke på den for at sende dig en e-mail.

Nej, men jeg tror nu nok de fleste kunder godt kan finde ud af at lave en snabel a. Der er rigtig mange der benytter denne løsning, og selv om den ikke er optimal. Så er du 100% sikret mod spam fra scraper programmer. Ved der er andre mere tekniske metoder, men personligt stoler jeg ikke på dem i længden. 

Uanset om det er den optimale løsning eller ej, så er det en løsning. Så må det være op til trådstarter selv at vælge hvad han mener er best

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:47

Tak for alle de gode svar, det gik hurtigt at komme frem til nogle brugbare løsninger.

Jeg vælger at benytte javascript, løsningen, og se om det sætter en stopper for mit spam problem.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 9. Mar 13
Skrevet kl. 11:00

Du skal nok ikke regne med de stopper da du allerede er på deres email liste. Det eneste du kan gøre er at forhindre at din email kommer på flere lister ;-)

Ønsker du at stoppe den spam du modtager, så skal de lede efter et pam filter.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:23

Jeg bruger også gmail og nu bliver jeg nysgerrig efter hvad du mener med at Google kigger med ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)