Vi har en virksomhed, hvor vi har tre fysiske, flytbare dankortterminaler. Nu har jeg lavet bankafstemning for januar og februar, og det stemmer ikke. Det beløb, der bliver overført til min konto, passer ikke engang altid med det, der står på strimlerne, når maskinen tømmes. Det kører via internet, og vi har nogle af de steder vi bruger dem, lidt problemer med en ustabil netforbindelse, så nogle gange kører terminalerne off-line. Jeg har tænkt at det var en mulig fejlkilde til at beløbet ikke passer. samlet set mangler jeg ca 3000 kr. Kontant stemmer, så det er ikke en forskydning? Beløb er på kassekladde, og jeg har absolut ingen grund til at mistænke medarbejder svindel. det er bla også min egen automat, hvor det ikke passer, og jeg hugger ikke fra mig selv :-) Så nu må jeg på jagt... Er der nogle, der har prøvet at selve terminalen laver fejl?? Jeg skal selvfølgelig have helt fundet ud af hvor og hvordan, og talt med NETS mv. Jeg er bare nysgerrig på om det er noget, nogle har hørt om eller prøvet
|
Ja det er desværre noget vi har hørt fra andre forretninger også. Har du bedt Nets om at sende en advisering (opgørelse) over de betalinger I har gennemført?