Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ikke tid til succes - Skal jeg sælge min webshop?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lidt af et dilemma. - Jeg mangler tid og alt hvad jeg rører ved bliver en succes.

Jeg har et almindeligt deltidsarbejde på 140 timer

Jeg har en webshop der om 1 år omsætter for 5 mil og jeg har lige åbnet en anden webshop hvor salget er eksploderet på 2 måneder, og jeg har svært ved at holde produkterne hjemme. Jeg er i gang med at åbne en anden webshop, der kommer til at omsætte for 500.000 uden brug af markedsføring. Begynder jeg at markedsføre kan jeg fordoble omsætningen og det har jeg slet ikke tid til.  Jeg kan simpelthen ikke følge med længere og overvejer at sælge, eller lade andre overtage mine små webshops mod en % del af omsætningen.

Jeg vil ikke have ansatte og jeg er ikke interesseret i at forlade mit deltidsarbejde, men jeg har svært ved ikke at sætte i gang når jeg ser en god forretningsmulighed. Hvad fanden gør jeg?

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 10:21

Hej Fede Malerier,

Helt ærligt så forstår jeg ikke spørgsmålet? :) Alt hvad du rører ved bliver til en success? - Fedt...

Anyway, hvis du ikke kan lade vær med at sætte noget i gang, jamen så sæt det i gang, gør det til et success, også sælg det så andre kan få glæde af det? Er det ikke simpelt nok egentlig?

- Anders

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:25

Hey,

Jeg har en super ide, hvis alt hvad du rører ved bliver til en success?

- Man burde næsten plante dig på fødegangen på en af de større af landets hospitaler :) Så kunne du lige røre ved børnene, når de var max. 1 dag gamle jo? - Eller du kunne lige hurtigt røre ved alle læger + sygeplejerne?

Om 10 års tid, ville vi have et par tusinde omvandrende successer jo? hehehe

Spøg til side, så er jeg heller ikke helt sikker på om jeg har forstået essensen af dit spørgsmål?

Thomas L

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Outsourcing! Du skal outsource så meget som muligt: Ekstern bogholder, telefonservice, pakning af varer, mm.. Kan det betale sig: ja, for pokker. Den eksterne bogholder arbejder dobbelt så hurtigt som dig selv, telefonservice koster relativt lidt og et pakkefirma har bedre fragtpriser, end du selv kan få pga, volumen.

Tiden, som du får frigivet kan du bruge på de rigtige indkøb, idéudvikling, salg, mm.

Prøv at undersøge det og regn lidt på det.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige du må have særdeles gode evner hvis alt du sætter i gang går så godt :). Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvad du synes der er så godt ved dit 140 timers deltidsarbejde at du ikke er villig til at skifte over til at arbejde fuldtid på projekter der lyder ret så indbringende!

Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 10:28

Jeg er bare lidt frustreret over at jeg ikke har tid nok og derfor overvejer om jeg skal lade andre overtage de små webshops... :-)

Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 10:32

Fokus Danmark:

Outsourcing! Du skal outsource så meget som muligt: Ekstern bogholder, telefonservice, pakning af varer, mm.. Kan det betale sig: ja, for pokker. Den eksterne bogholder arbejder dobbelt så hurtigt som dig selv, telefonservice koster relativt lidt og et pakkefirma har bedre fragtpriser, end du selv kan få pga, volumen.

Tiden, som du får frigivet kan du bruge på de rigtige indkøb, idéudvikling, salg, mm.

Prøv at undersøge det og regn lidt på det.

Michael

Jeg har allerede en bogholder og en revisor. Telefonsupport har jeg ikke noget af, så det er ikke et problem. Pakning af varer kan være en mulighed...

Tilmeldt 29. Aug 12
Skrevet kl. 10:35

Henrik Larsen:

Jeg må sige du må have særdeles gode evner hvis alt du sætter i gang går så godt :). Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvad du synes der er så godt ved dit 140 timers deltidsarbejde at du ikke er villig til at skifte over til at arbejde fuldtid på projekter der lyder ret så indbringende!

Jeg vil blive underlig hvis jeg skulle sidde alene på mit kontor hver dag.. Desuden arbejder jeg sammen med 500 kvinder på et job hvor jeg får pusterum fra stressen på kontoret. Når jeg er på mit deltidsjob slapper jeg af og når jeg er på kontoret arbejder jeg.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fede Malerier:
Jeg vil ikke have ansatte og jeg er ikke interesseret i at forlade mit deltidsarbejde, men jeg har svært ved ikke at sætte i gang når jeg ser en god forretningsmulighed. Hvad fanden gør jeg?

Hej 

Hvis du skulle få behov for telefonservice og webshop telefonpasning i weekender, kan Telesvar være dig behjælpelig. 

Og sikke da et luksusproblem Big Smile

God vind til dig!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

8843 3333

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:38

Hej :)

Hvad er det så for nogle shops du gerne vil sælge?
Du må gerne skrive det PB hvis det er.

Mvh.
Danny 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)