Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ikke tid til succes - Skal jeg sælge min webshop?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Danmark:

Outsourcing! Du skal outsource så meget som muligt: Ekstern bogholder, telefonservice, pakning af varer, mm.. Kan det betale sig: ja, for pokker. Den eksterne bogholder arbejder dobbelt så hurtigt som dig selv, telefonservice koster relativt lidt og et pakkefirma har bedre fragtpriser, end du selv kan få pga, volumen.

Tiden, som du får frigivet kan du bruge på de rigtige indkøb, idéudvikling, salg, mm.

Prøv at undersøge det og regn lidt på det.

Michael

Outsourcing er ikke nødvendigvis en magisk løsning.. I det her tilfælde virker det hovedløst, når vi ikke kender videre detaljer om firmaet.

Sourcing kan være en mulighed, men på sigt er det ikke nødvendigvis den bedste ide.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:48

Hej Jacob

Jeg har vist aldrig påstået, at outsourcing er en magisk løsning. Jeg kommer med et fornuftigt løsningsforslag, da jeg jo ikke kan vide, hvad han bruger sin tid på idag. Underligt noget at kalde et løsningsforslag for hovedløst... Selvfølgelig kender jeg ikke hans shops, men skal man så kun svare i tråde, hvor man kender hele baggrunden? Det tror jeg vil give en ret inaktivt forum.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:49

Fede Malerier:
Jeg kan simpelthen ikke følge med længere og overvejer at sælge,

Du skal være velkommen til at sende uddybende information til mig, såfremt du har en fornuftig forretning du ønsker at sælge.

Mvh Thomas

us.handel@yahoo.com

Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartdata.dk Skrevet kl. 10:51

Hvad sælger du ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:52

Thomas:

Fede Malerier:
Jeg kan simpelthen ikke følge med længere og overvejer at sælge,

Du skal være velkommen til at sende uddybende information til mig, såfremt du har en fornuftig forretning du ønsker at sælge.

Du er også meget velkommen med henvendelse her til.

God dag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke fordi det er en salgstråd. - Og jeg har faktisk ikke tid til at lave salgsinformation :-) Jeg er primært interesseret i at høre hvad andre ville gøre og få flere ideer til løsninger jeg måske ikke lige har tænkt over.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:56

Hvis du virkelig havde udsigter til alle de penge du nu fortæller om her, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke har lyst til at vælge det i stedet for dit deltidsjob.

Det virker meget som et luksus problem du har dig her ;-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:58

Fede Malerier:
Nu er det ikke fordi det er en salgstråd

Så burde du måske ændre din egen overskrift " Jeg har ikke tid til succes - Skal jeg sælge min webshop? "

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:59

Sebastian K. Sørensen:
luksus problem du har dig her
Wink

HMMMM

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:01

Sebastian K. Sørensen:

Hvis du virkelig havde udsigter til alle de penge du nu fortæller om her, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke har lyst til at vælge det i stedet for dit deltidsjob.

Det virker meget som et luksus problem du har dig her ;-)

Hvad der er mange penge for dig, er ikke nødvendigvis mange penge for mig. Men, jo det er et luksusproblem. Der er jo en vis tryghed i en fast stilling og jeg har det sådan at når jeg har skabt succes og nået det jeg ville i noget mister jeg interessen og vil i gang med noget nyt.

Fede malerier en blog om malerier

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)