Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ikke tid til succes - Skal jeg sælge min webshop?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Fede Malerier:
Nu er det ikke fordi det er en salgstråd

Så burde du måske ændre din egen overskrift " Jeg har ikke tid til succes - Skal jeg sælge min webshop? "

Jeg synes det fremgår meget tydeligt som et spørgsmål..

Fede malerier en blog om malerier

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:08

Fede Malerier:
Jeg synes det fremgår meget tydeligt som et spørgsmål..

O.K. Så synes jeg tilsyneladende sammen med andre i tråden, at det kunne være en god ide for dig at sælge, eller indgå i et samarbejde med andre iværksættere/selvstændige

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:10

Fede Malerier:

Sebastian K. Sørensen:

Hvis du virkelig havde udsigter til alle de penge du nu fortæller om her, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke har lyst til at vælge det i stedet for dit deltidsjob.

Det virker meget som et luksus problem du har dig her ;-)

Hvad der er mange penge for dig, er ikke nødvendigvis mange penge for mig. Men, jo det er et luksusproblem. Der er jo en vis tryghed i en fast stilling og jeg har det sådan at når jeg har skabt succes og nået det jeg ville i noget mister jeg interessen og vil i gang med noget nyt.

Jeg synes at du skal sælge.. For du har jo besluttet med dig selv at du ikke vil opsige dit job og du har ikke tid til alle dine forretninger.
Og du siger det rigtig godt med at du mister interessen.

Så derfor "sælg lortet" ;)

Så du kan jo lige så godt fortælle os hvilke forretninger der drejer sig om og så kunne det jo være at der er nogle af os der er interesseret i at hjælpe dig af med dit "problem". 

Mvh.

Danny

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:14

Fede Malerier:
Hvad der er mange penge for dig, er ikke nødvendigvis mange penge for mig. Men, jo det er et luksusproblem. Der er jo en vis tryghed i en fast stilling og jeg har det sådan at når jeg har skabt succes og nået det jeg ville i noget mister jeg interessen og vil i gang med noget nyt.

Det kan jeg godt forstå, men jeg synes du svarer meget på dit eget spørgsmål her så:

Fede Malerier:
sådan at når jeg har skabt succes og nået det jeg ville i noget mister jeg interessen og vil i gang med noget nyt.

Sælg dine webshops.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 11:28

Hej,

Du må gerne skrive en PB med mere info om hvad du sælger osv. Link til hvilke webshops du vil af med.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 11:50

Kan pakke og sende for dig. Er på Fyn.

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:22

Du skal spørge dig selv: Hvorfor?

- Hvorfor vil jeg starte egen virksomhed... for at tjene penge..

- hvorfor vil jeg tjene penge ... hmm.. så jeg kan have økonomisk frihed

- hvorfor er den frihed vigtig ...Jeg vil rejse jorden rundt med familien, eller Jeg vil være gældfri.

Hvis man mærker efter inden man svarer, og bliver ved med at spørge med hvorfor, så finder man frem til, hvad der er ens egentlige motivation. Den man hænger på en gul sticker ved badeværelsesspejlet, så man hver morgen minder sig selv på, hvorfor man står tidligt op og gi'r den en skalle .. 

- Hvis du synes det er spændende at starte virksomheder op, så gør det.

- Hvis det har stor værdi for dig at beholde deltidsjobbet, så gør det.

- Hvis det har stor værdi for dig, at du kan følge med, så sørg for at du kan det...vælg noget fra. F.eks outsourcing eller salg, eller drop deltidsjobbet.

Når man skal træffe at svært valg (fravalg), så kan den hurtige løsning være at slå plat og krone om det. Når først mønten er i luften, så ved man som regel godt, hvilket udfald man ville ærge sig mest over.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)