Har oprettet en ticket om, at de sites som er berørt, har været nede i snart 1½ time.
Mon ikke supporten snart reagerer på den. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
cPanel har kørt en række opdateringer i nat, som har påvirket en del af vores database servere. Helt konkret vores database proxy'er (altså folk som har brugt "localhost" fremfor fx db1.meebox.net når de opretter forbindelse til databasen). Jeg har været alle databaser igennem og de ser ok ud nu, og alle sites jeg har tjekket ser også ok ud!
Det er hammer-træls, og vi beklager udfaldet. Jeg bruger de første par timer her til morgen på at finde en løsning, som skal sikre at fremtidige opdateringer som disse ikke laver samme nummer.
Konkrete spørgsmål foretrækker jeg, hvis de stilles gennem vores helpdesk :-)
Ha' en god dag - nu er jeg i hvert fald godt vågen! :-)
I bliver nødt til lige at indsende en support ticket, så skal de nok se på det derinde. Jeg kan ikke lige hjælpe med konkrete sager her på Amino forum. Men i al almindelighed har vi ikke længere fejl på nogen systemer, og da slet ikke noget som har varet ved i 2 måneder. Så må der være noget helt andet galt. Men send lige en support ticket ind, så skal jeg nok sørge for der bliver set på det.