Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp – min reklamevideo hitter på Youtube!!!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Glimrende video - jeg vidste dog slet ikke at man kunne blive Youtube partner med dansk adsense konto? Mener jeg prøvede at ansøge, men fik beskeden at det ikke kunne lade sig gøre for danskere. Kan være det er ændret eller jeg tager fejl.

Der er blevet åbnet op for Danske YT partnerskab nu. Men ellers er der også andre partners man kan bruge. Har selv tænkt mig at satse på SocialBlade når jeg engang får startet mit YT projekt op.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Placer dit link i toppen af video teksten...

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt video helsikkert godt lavet må jeg sige

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Youtube smider relevante reklamer på dvs du vil reklamere for dine konkurrenter.
Hold din succes til dig selv, det kan godt være det ikke giver kortvarige salg - men når folk så søger en festbil, så kender de den der video...

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

I og med at Youtube blev lanceret i en dansk version åbnedes muligheden for partnerskab.

Se denne artikel:

http://jyllands-posten.dk/kultur/article5192539.ece

Jeg har tænkt lidt mere på det her, og også snakket med nogle af mine eksisterende kunder. Nu er min målgruppe gymnasiestuderende, og denne gruppen er vel det som man kan kalde "beviste digitale forbrugere". Det er generationen som fik en PC mus i hånden når de var 4-5 år gamle, og de har ikke sluppet den siden. 

De kunder jeg taler med siger at reklamer i denne type af video er en definitiv "no go". De gennemskuer det umiddelbart, og de fleste finder at det gør min virksomhed mindre troværdig. Nu har jeg et rigtigt godt produkt, og er ved at oparbejde et godt ry. Det vil jeg ikke risikere at ødelægge. 

Så som det ser ud nu lader jeg bare video tælleren køre, og glæder mig over at min lille virksomhed har blevet set over 100.000 gange i USA, over 5000 gange i Brasilien og over 1500 gange i Indien...

De bedste hilsener

Bengt

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Festlastbiler.dk:
I og med at Youtube blev lanceret i en dansk version åbnedes muligheden for partnerskab.

Jamen det er en glimrende nyhed - men jeg tror heller ikke du skal risikere de danske kunder, selvom du kan tjene et beskedent beløb på amerikanerne.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

fed video 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Festlastbiler.dk:
Så som det ser ud nu lader jeg bare video tælleren køre, og glæder mig over at min lille virksomhed har blevet set over 100.000 gange i USA, over 5000 gange i Brasilien og over 1500 gange i Indien...

Jeg tvivler på, at du får ret mange kunder til din virksomhed fra udlandet. :)

Så det ville være optimalt, hvis det var muligt at få vist reklamer for de udlanske besøgende og reklamefrit for de danske. Kan man det på youtube?

Tillykke med det i hvertfald. :)

Kommer snart...

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan miste tænke "clickjacking" sider har måske brugt den
"Se vild studenter kørsel" - da den kan lokke eller andet :) 

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der tænker på du ikke har copyright til den sang der bliver spillet i videoen?? Hvor har du musikken fra?

Det ikke for at være irriterende, jeg er bare nysgerrig :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)