Er jeg den eneste der tænker på du ikke har copyright til den sang der bliver spillet i videoen?? Hvor har du musikken fra?
Det ikke for at være irriterende, jeg er bare nysgerrig :)
Ja det vil godt nok være irriterende at få videoen fjernet på det grundlag... Og endnu mere irriterende at stå med en regning for krænkelse af ophavsretten, hvis det går helt galt.
Jeg ville ikke anbefale dig at blive youtube partner. Så vidt jeg ved så kræver det minimum 200 subscribers/followers samt mindst 50.000 visninger på heleens "youtube kanal" og så får du ca. 2-5$ for hver 1000 visninger. Man kan blive premium partner og få lidt mere, men det er så også tilsvarende sværere at blive. med 5000 daglige visninger er det selvfølgelig op til 150 kroner dagligt, hvilket jo også er en slags penge..
Men når de visninger så begynder at stilne af, og skattefar har været der, tror jeg ikke det er besværet værd :)
Fed video - måske du skulle udarbejde videoér ind i mellem kørslerne og se om du kan gentage succesen :-). Spændende problemstilling fordi du har lavet en god video, godt gået :-).