Glimrende video - jeg vidste dog slet ikke at man kunne blive Youtube partner med dansk adsense konto? Mener jeg prøvede at ansøge, men fik beskeden at det ikke kunne lade sig gøre for danskere. Kan være det er ændret eller jeg tager fejl.
Der er blevet åbnet op for Danske YT partnerskab nu. Men ellers er der også andre partners man kan bruge. Har selv tænkt mig at satse på SocialBlade når jeg engang får startet mit YT projekt op.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Youtube smider relevante reklamer på dvs du vil reklamere for dine konkurrenter. Hold din succes til dig selv, det kan godt være det ikke giver kortvarige salg - men når folk så søger en festbil, så kender de den der video...
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jeg har tænkt lidt mere på det her, og også snakket med nogle af mine eksisterende kunder. Nu er min målgruppe gymnasiestuderende, og denne gruppen er vel det som man kan kalde "beviste digitale forbrugere". Det er generationen som fik en PC mus i hånden når de var 4-5 år gamle, og de har ikke sluppet den siden.
De kunder jeg taler med siger at reklamer i denne type af video er en definitiv "no go". De gennemskuer det umiddelbart, og de fleste finder at det gør min virksomhed mindre troværdig. Nu har jeg et rigtigt godt produkt, og er ved at oparbejde et godt ry. Det vil jeg ikke risikere at ødelægge.
Så som det ser ud nu lader jeg bare video tælleren køre, og glæder mig over at min lille virksomhed har blevet set over 100.000 gange i USA, over 5000 gange i Brasilien og over 1500 gange i Indien...
Så som det ser ud nu lader jeg bare video tælleren køre, og glæder mig over at min lille virksomhed har blevet set over 100.000 gange i USA, over 5000 gange i Brasilien og over 1500 gange i Indien...
Jeg tvivler på, at du får ret mange kunder til din virksomhed fra udlandet. :)
Så det ville være optimalt, hvis det var muligt at få vist reklamer for de udlanske besøgende og reklamefrit for de danske. Kan man det på youtube?