Hej Anders
I og med at Youtube blev lanceret i en dansk version åbnedes muligheden for partnerskab.
Se denne artikel:
http://jyllands-posten.dk/kultur/article5192539.ece
Jeg har tænkt lidt mere på det her, og også snakket med nogle af mine eksisterende kunder. Nu er min målgruppe gymnasiestuderende, og denne gruppen er vel det som man kan kalde "beviste digitale forbrugere". Det er generationen som fik en PC mus i hånden når de var 4-5 år gamle, og de har ikke sluppet den siden.
De kunder jeg taler med siger at reklamer i denne type af video er en definitiv "no go". De gennemskuer det umiddelbart, og de fleste finder at det gør min virksomhed mindre troværdig. Nu har jeg et rigtigt godt produkt, og er ved at oparbejde et godt ry. Det vil jeg ikke risikere at ødelægge.
Så som det ser ud nu lader jeg bare video tælleren køre, og glæder mig over at min lille virksomhed har blevet set over 100.000 gange i USA, over 5000 gange i Brasilien og over 1500 gange i Indien...
De bedste hilsener
Bengt