Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne-r

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
sidst jeg bestilte 4 domænenavne på en gang var gebyret 1.10

Ja, som jeg skrev: Fluekn*pperi - så køber man vel bare, hvor man synes bedst om at handle :-)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, det nogle finde domæner, registrere dem begge med det samme istedet for en eller anden tåbe tager dem hurtigt :)

Fra Denmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Takker for svar og indlæg,

Mit oprindelige spørgsmål gik på om fornuftige og sikre i og skulle købe domænet med og uden bindestreg kombinationen, og da jeg påtænker både i .dk .com og .eu Samt at det faktisk bliver tre forskellige domæne navne (firmanavne) med bindestreg / uden bindestreg, så bliver det faktisk til en hel del domæner der skal købes, 3 + 3 x 3 = 18 domæner, jeg havde faktisk ikke tænkt på at fange en stakkels flue for at udøve kønslig omgang med den, dens korte liv er vist hårdt nok i forvejen :-)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jensenevents:
gik på om fornuftige og sikre i og skulle købe domænet med og uden bindestreg kombinationen

Hej

Hvis du har success med din forretning vil du sandsynligvis ærge dig gul og grøn hvis andre køber de domæner du undlod at købe. Vi har en funktion der på et splitsekund kan checke alle kombinationer af de ord du måtte ønske dig (op til 4) og samtidigt checke om de er ledige. Funktionen finder med og uden bindestreg så det lyder til at være det du har behov for. Funktionen forefindes på denne adresse:

http://www.webhosting.dk/DKK/domainguesser.php

Mvh WebHosting A/S

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan se at andre har svaret , men vil kun bakke op at uanset økonomi i startsgebyrer vedr. Domæner, kan det altid svarer sig at være på forkant. Der er klagesager dagligt på domæner verden over og det er ikke billigt i tid og administration. Så hvis jeg skal råde dig vil jeg sikre de domæner der er vigtig for din forretning, også i en tid hvor mere og mere foregår på nettet.

Mvh

pernille
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille:
kan det altid svarer sig at være på forkant

Må man sige du er med et domænenavn tilhørende en øgruppe ingen aner hvor ligger med et par tusinde indbyggere :-)

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt det er en ø langt derude, men .nu er jo meget mere i Skandinavien end det, det har suppleret mange registreringer i de nordiske lande gennem tiden og brugt i mange kampagner grundet gennemslagskraften i .nu som nu.

Men korrekt også en ø så du er i din fulde ret;)

Mvh pernille
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille:
Men korrekt også en ø så du er i din fulde ret;)

 

duhardu.nu ret i :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)