Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate: Jeg har solbrillerne har du hjemmesiden ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal til at udbyde noget affiliate på min solbrille webshop: www.Solbrille-Experten.dk

Jeg er medlem af 12 affiliate netværk, spørgsmålet er nu bare hvor jeg skal placere min reklame henne, og der ville jeg gerne høre fra nogle af jer med tøj sider / mode / solbrille sider om der var et sted flertallet havde bruger så jeg kunne ramme så bredt som muligt.

( hvis nolge kigger på siden og tænker, hey hey du, du mangler sku da en helt endefuld billeder på dine produkter. Så kan jeg desværre kun give jer ret, jeg har ikke fået nosset mig ned til fotografen endnu )

Glæder mig meget til at høre jeres meninger og svar

Mvh Mike Drøhse Jensen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:33

Mike D.Jensen:
( hvis nolge kigger på siden og tænker, hey hey du, du mangler sku da en helt endefuld billeder på dine produkter. Så kan jeg desværre kun give jer ret, jeg har ikke fået nosset mig ned til fotografen endnu )

Jamen dog, der læste du lige mine tanker! Se at få 100 % styr på din side, før du søger Affiliate-partnere, dét fremstår langt mere seriøst - i hvert fald i mine øjne! Det nytter ikke at være utålmodig. Det kan efter min bedste overbevisning langt bedre betale sig at "slå til", når man er helt klar! :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 03:41

Mike D.Jensen:

Hej Aminoer

Jeg står og skal til at udbyde noget affiliate på min solbrille webshop: www.Solbrille-Experten.dk

Jeg er medlem af 12 affiliate netværk, spørgsmålet er nu bare hvor jeg skal placere min reklame henne, og der ville jeg gerne høre fra nogle af jer med tøj sider / mode / solbrille sider om der var et sted flertallet havde bruger så jeg kunne ramme så bredt som muligt.

Glæder mig meget til at høre jeres meninger og svar

Mvh Mike Drøhse Jensen

Det er jo ikke sådan at affilaters higer efter at lave affiliate for dig. Set i lyset af at din webshop sikkert konverterer ekstremt dårligt. Men hvorfor ikke sætte din provision så høj, så du måske kører even på ordren, eller tjener lidt. Så kan du jo ikke tabe noget på det, også bare kører alle de steder du kan. 

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:33

Rasmus K:

Det er jo ikke sådan at affilaters higer efter at lave affiliate for dig. Set i lyset af at din webshop sikkert konverterer ekstremt dårligt. Men hvorfor ikke sætte din provision så høj, så du måske kører even på ordren, eller tjener lidt. Så kan du jo ikke tabe noget på det, også bare kører alle de steder du kan. 

Nu det ik for at være grov, men det er dælme elendigt købmandskab at sælge produkter via affiliate til breakeven, når man stort set kun sælger en gang til en kunde om året... Med den kunde loyalitet, som der findes idag, så svare det til at køre en masse tom omsætning igennem, men med hvilket formål? Håbet om at kunden siger det videre eller?

Hilsen en der påstår, at han kender lidt til solbrille markedet Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 07:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen Fashion seller og Rasmus K.

Fashion: Ja du har sikkert godt og grundigt styr på mode og solbriller salg :)

Fashion-Seller:
Nu det ik for at være grov, men det er dælme elendigt købmandskab

Jeg håber virkelig ikke jeg er dårlig til købmandskab så burde jeg vidst havde blevet fyret i købmandsbutikken for 6 år siden :D

Da jeg har det her som et hobby projekt, og ikke noget jeg skal leve af. Så har jeg valgt at sige at tjene en procent del af noget er bedre end af tjene en procent del af intet ??? ( har jeg ret eller er jeg på månen ? )

Ved også at få mine banner / links på andre sider regner jeg da også med at blive genkendt, hvis kunden en dag skulle kigge forbi min webshop.

Grunden til jeg ikke kører overalt er at der skal smides et opstarts "gebyr" på mellem 1000 - 1500 kr så de har nogle penge at lave reklame for i starten. Det har jeg simpelthen ikke råd til. Og indtjenings messigt, så tror jeg hurtigt vi kan blive enige om at der burde være nogle avance kroner at lege med på tøj og non food produkter.

Rigtigt mange tak for jeres synspunkter og rigtig god søndag

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 07:29

Volt & Volume:
Det nytter ikke at være utålmodig

Jeg kan både give dig ret også alligevel ikke. Da jeg ikke var interesseret i at hoppe på affiliate netværket og skyde en kampange igang nu. Indlæget var blot for at finde ud af hvilke netværk modefolkne benyttede til deres hjemmesider.

Så jeg kalder mit indlæg for forberedelse istedet for hastværk.

Og du har fuldstændig ret mht at siden skal være 100% klar, ellers tør folk ikke handle hos mig. Og når folk ikke tør handle så sælger jeg ikke en fis :D

Tak for dit indlæg V&V / Thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:38

Mike D.Jensen:

Godmorgen Fashion seller og Rasmus K.

Fashion: Ja du har sikkert godt og grundigt styr på mode og solbriller salg :)

Fashion-Seller:
Nu det ik for at være grov, men det er dælme elendigt købmandskab

Jeg håber virkelig ikke jeg er dårlig til købmandskab så burde jeg vidst havde blevet fyret i købmandsbutikken for 6 år siden :D

Da jeg har det her som et hobby projekt, og ikke noget jeg skal leve af. Så har jeg valgt at sige at tjene en procent del af noget er bedre end af tjene en procent del af intet ??? ( har jeg ret eller er jeg på månen ? )

Ved også at få mine banner / links på andre sider regner jeg da også med at blive genkendt, hvis kunden en dag skulle kigge forbi min webshop.

Grunden til jeg ikke kører overalt er at der skal smides et opstarts "gebyr" på mellem 1000 - 1500 kr så de har nogle penge at lave reklame for i starten. Det har jeg simpelthen ikke råd til. Og indtjenings messigt, så tror jeg hurtigt vi kan blive enige om at der burde være nogle avance kroner at lege med på tøj og non food produkter.

Rigtigt mange tak for jeres synspunkter og rigtig god søndag

Mit svar var nu til Rasmus K, som jeg også har citeret i mit indlæg...

Så det har intet med dit indlæg eller spørgsmål at gøre Smile

Om det er bedre at tjene lidt end ingenting, det skal regnes ud imod indsatsen. Det er næppe spændende at arbejde 100 timer for en profit på f.eks 1000 kr. Så kunne man ligeså godt slappe af, eller taget et andet job i 10-20 af timerne og tjene det samme. Men igen det er en vurderings sag, og når man starter et projekt, så kender man sjældent indtjeningen i fremtiden. Man kan kun håbe og arbejde mod det bedst mulige resultat...

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 08:01

Ja hold da op jeg har været træt da jeg læste det :)

Beklager at jeg har rodet i min egen tråd hehe, så giver det hele pludselig meget mere mening.

Driver du din virksomhed fra tyskland af eller hvordan og hvor ledes ?

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 22:50

Hej Mike
Kontakt mig gerne på falkenbergweb@gmail.com eller ring på 60777761. Jeg har måske noget der kunne være interessant.

Vh.

Kristian Falkenberg 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)