Hej Aminoer Jeg står og skal til at udbyde noget affiliate på min solbrille webshop: www.Solbrille-Experten.dk Jeg er medlem af 12 affiliate netværk, spørgsmålet er nu bare hvor jeg skal placere min reklame henne, og der ville jeg gerne høre fra nogle af jer med tøj sider / mode / solbrille sider om der var et sted flertallet havde bruger så jeg kunne ramme så bredt som muligt. ( hvis nolge kigger på siden og tænker, hey hey du, du mangler sku da en helt endefuld billeder på dine produkter. Så kan jeg desværre kun give jer ret, jeg har ikke fået nosset mig ned til fotografen endnu ) Glæder mig meget til at høre jeres meninger og svar Mvh Mike Drøhse Jensen
|
Mike D.Jensen:( hvis nolge kigger på siden og tænker, hey hey du, du mangler sku da en helt endefuld billeder på dine produkter. Så kan jeg desværre kun give jer ret, jeg har ikke fået nosset mig ned til fotografen endnu )
Jamen dog, der læste du lige mine tanker! Se at få 100 % styr på din side, før du søger Affiliate-partnere, dét fremstår langt mere seriøst - i hvert fald i mine øjne! Det nytter ikke at være utålmodig. Det kan efter min bedste overbevisning langt bedre betale sig at "slå til", når man er helt klar! :-)
De bedste hilsner
Thomas