Du kan da bare bede din leverandør sende med DHL. Det tager 48 timer.
Det er Volumerate, det bestemmer jeg ikke.. har prøvet
Hvis ikke din leverandør vil sende som du vil have det, så find en anden. - Leverandører af mobiltilbehør i Kina er nok noget nær det tætteste vi kommer på en u-udtømmelig ressource! :-)
Casper Hostrup:
Det kan jeg give dig helt ret i, og så høje forventninger har jeg ikke, men da jeg ikke har mange varer af hver så vil jeg bare være forberedt
Hvis du er så meget i tvivl, så må du jo købe flere hjem, eller risikere at løbe tør! - Your choice!
Nej er ikke import registreret, jeg har fået en så venlig ven her inde til at importere for mig som er import registreret, så det er klaret.
Helt OK, men husk at han så skal fakturere dem videre til dig MED moms og du skal jo være momsregistret for at kunne trække den moms fra - ellers kommer i begge til at stå med bukserne ned . og er du så ikke momsregistreret heller, så betaler du moms fra din ven - uden at kunne trække fra (og skal fakturere uden moms) -
Lad ikke din ven i stikken med at gøre noget forkert ved at "overlade" til dig uden moms - så ryger venskabet let
Hvis ikke det er din alder der står i vejen for moms og importregistrering i CVR så bliv registreret inden import - og ellers - lyder det som noget rod helt ærligt. Din ven bliver jo registreret for importen og hvor blev den vare så af??
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hvis ikke din leverandør vil sende som du vil have det, så find en anden. - Leverandører af mobiltilbehør i Kina er nok noget nær det tætteste vi kommer på en u-udtømmelig ressource! :-)
Jeg kunne også vælge en nærmere og finde en i Danmark eller nærheden, men de er jo aldeles dyrere
Takke for svar. Jeg har 350 tilmeldte på mit Nyhedsbrev til Mobilstuff.dk og de venter på shoppen åbner, jeg har en stor Facebook side hvor mange er interesseret i nogle af mine produkter. Så regner nok med når jeg åbner, skal det nok gå godt. Men lad os nu se.
Rolig nu :)
Du har 350 på din nyhedsbrevs liste.
Du har en 30% åbningsrate på et nyhedsbrev ( i bedste fald)
Så har 105 personer læst det.
Ud af dette er der 20% der beslutter sig for at klikke videre.
Sagt med andre ord. Du skal ikke forvente at et nyhedsbrev til 350 personer giver ét eneste salg, med mindre du virkelig har en loyal og sulten skarre der bare sidder og venter på at du slår dørene op.
Jeg kunne også vælge en nærmere og finde en i Danmark eller nærheden, men de er jo aldeles dyrere
Givet vis. Men det er slet ikke nødvendigt, hvis du finder en der vil sende som du vil have det.