Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg hvis varerne i min webshop bliver hurtigt udsolgt?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.
Jeg er ved at snart etabelere Mobilstuff.dk færdigt, jeg har bestilt en masse forskellige produkter hjem, men dog ikke så mange. Jeg har købt dem på Volumerate, og det tager op til en måned på leveringstid, og det synes jeg er ALT for lang tid da jeg ikke har fundet nogle leverandører. Hvad gør jeg hvis min shop bliver udsolgt i løbet af en måned, vil helst ikke stå med tomme hænder hvis det går godt.
Har i nogle idéer? Jeg har prøvet og finde leverandører, enten er deres produkter alt for dyre ellers har de ikke det jeg søger. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Du får nok i løbet af de første par uger en ide om hvordan salget er og så må du bestille mere af det som bliver solgt. Da domænet ikke er oppe endnu, skal du nok regne med der går lidt tid før der begynder at ske noget. Jeg gætter på at det er mobiltelefonting du skal sælge. Hvis det er tilfældet skal du nok forvente at markedet er en anelse overmættet, hvilket kan gøre opstartsfasen lidt træg. Klø på - hårdt arbejde sammen med din optimisme skal nok føre noget godt med sig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:23

Takke for svar.
Jeg har 350 tilmeldte på mit Nyhedsbrev til Mobilstuff.dk og de venter på shoppen åbner, jeg har en stor Facebook side hvor mange er interesseret i nogle af mine produkter. Så regner nok med når jeg åbner, skal det nok gå godt. Men lad os nu se.

- Men hvordan finder jeg så den rette leverandør, istedet for jeg skal vente 1 måneds tid for at få mine varer 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:27

1 Måned,? Hvor bestiller du? I Kina?

Og hvad tilbyder du som de andre 500 mobil butikker ikke gør? Siden at du kommer til at sælge ud... Bare et bare spørgsmål til vejen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:27

Du kan da bare bede din leverandør sende med DHL. Det tager 48 timer.

Det koster dog!

P.S.: Pas nu på med at skrue forventningerne til den første måned for højt op! ;-) - Det er træls at blive skuffet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:32

Internexus:
1  Måned,? Hvor bestiller du? I Kina?
Ja :)

Internexus:
Og hvad tilbyder du som de andre 500 mobil butikker ikke gør?

Jeg vil have lavere priser og så vil jeg følge med på moden. - Det ved jeg flere også gøre, men jeg vil være speciel. Og ved der er hård konkurrence. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:33

Carsten Kvist:

Du kan da bare bede din leverandør sende med DHL. Det tager 48 timer.

det bestemmer jeg ikke.. har prøvet

Carsten Kvist:

P.S.: Pas nu på med at skrue forventningerne til den første måned for højt op! ;-) - Det er træls at blive skuffet.

Det kan jeg give dig helt ret i, og så høje forventninger har jeg ikke, men da jeg ikke har mange varer af hver så vil jeg bare være forberedt
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:35

Casper Hostrup:
Internexus:
1  Måned,? Hvor bestiller du? I Kina?
Ja :)

Jamen hov, nu skal jeg lige været med... Har du et CVR og er import registreret?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:37

Internexus:
Har du et CVR og er import registreret?

Nej er ikke import registreret, jeg har fået en så venlig ven her inde til at importere for mig som er import registreret, så det er klaret.

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:39

Casper Hostrup:

Internexus:
Har du et CVR og er import registreret?

Nej er ikke import registreret, jeg har fået en så venlig ven her inde til at importere for mig som er import registreret, så det er klaret.

Sejt Smile

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)