Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg hvis varerne i min webshop bliver hurtigt udsolgt?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

okay så det er ikke noget med at google stoler mere på ældre sider, end nye sider ;)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:59

Martin Skallerup:

Carsten Kvist:

Men det vil jeg tro kommer!

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvorfor? :-)

Flot side du har forresten. Passer godt til produkterne.

Et lille hint fra en af mine egne undersøgelser. - Få et telefonnummer på siden.

Det kom bag på mig, men mange slår faktisk telefonnummeret op, og ser om de der kan finde firmainformationer.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:01

Martin Skallerup:

okay så det er ikke noget med at google stoler mere på ældre sider, end nye sider ;)

Nej, men de vil gerne have at siden har eksisteret 'nogen tid' - og at den udvikler sig. Google kan godt lide 'levende' sider. - Derfor bliver du også mere 'interessant' i Googles øjne, efterhånden som du bliver ældre........... - Men det er ikke nok at blive ældre, siden skal også være levende.
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 00:03

Tak for det Carsten, du har nok ret. Men det er mit privat nummer :/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Skallerup:

Tak for det Carsten, du har nok ret. Men det er mit privat nummer :/

Lad endelig være med at lægge det op.... Skaf et til firmaet... Det koster ikke meget, du kan så viderestille det til din egen mobil. - De vil kunne slå firmanavnat op i Krak. - Hvorfor det er så vigtigt for mange ved jeg ikke... Jeg har aldrig selv brugt det.

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:09

køb fx et taletids kort, som nummer til shoppen. Så kan du inde på www.krak.dk og www.dgs.dk og tilføje hvem der ejer det og der kan du taste dit webshops navn og adresse. Det er en ny service Krak og DGS tilbyder. Koster intet.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 00:20

Det vil jeg gøre, ved telia har startpakker til 30 kr. - tak :-)

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:51

Carsten Kvist:
Lad endelig være med at lægge det op.... Skaf et til firmaet... Det koster ikke meget, du kan så viderestille det til din egen mobil. - De vil kunne slå firmanavnat op i Krak. - Hvorfor det er så vigtigt for mange ved jeg ikke... Jeg har aldrig selv brugt det.

Garanti mæssigt kunne det være interessant, da man måske kan se hvordan virksomheden klarer sig på proff.dk, derudover så giver det(min personlige holdning) lidt mere troværdighed, da en svindler efter min mening ikke ville smide sit nr. op og at man kan tjekke at adressen nu også er i DK :) Jeg tror bare det er for at give sig selv lidt falsk tryghed, ligesom at .dk nok giver bedre end .com når man vil sælge til det danske marked :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)