Hvad synes i om det ? |
Det kan man vel kun syntes dårlig omkring :)
Hvad synes i om det ? |
Det kan man vel kun syntes dårlig omkring :) |
Al omtale er tydeligvis ikke god omtale :-) Jeg synes dog programmet mangler en masse. Det virker ærligt talt halvfærdigt. Hvad skete der med de data/servere? Nogen der kan hjælpe den kære Ronni fra qnax med at få dækket omkostningerne? (uden at andre udbydere nu skal flokkes som gribbe...!). Hvor er ejeren, og hvad har han at sige? Hvad fandt Teddy ud af, og hvad var op/ned i hele sagen mellem match2web og qnax? Altså - pisse ærgeligt at det er så halvfærdigt, det ville være rart hvis de kunne følge det til dørs og faktisk lave noget, andet end at påpege det åbentlyse (jeg henviser til deres trustpilot, som ikke ser særlig spændende ud). Det vi så i går, var blot 25 minutters non-stop tilsvining af match2web (uanset hvor berettiget det end måtte være). Derudover håber jeg bare, at folk følger de råd DR giver ifm. webhosting, og laver lidt research inden de placerer data, som betyder meget for dem, hos hvem som helst. Desværre er det jo ikke første gang at et lettere suspekt webhosting firma pludselig kræver en masse penge eller bare trækker stikket. |
Det firma er under al kritik og jeg havde svært ved at komme ud af klørene på dem i sin tid. Derfor undre det mig helt ufatteligt meget at de stadig eksistere som firma ??? Alle de nævnte problemer har jeg også haft. Bemærk at firmaet er en udstikker fra Concor.dk så jeg vil sætte et meget stort spørgsmål ved det "moderfirma" også. Ifølge normal forretnings moral overlader man simpelthen ikke sine kunder til sådan en flok amatøre.
|
qnax har ingen ret til at rode med ting der ikke er deres, om det er urimeligt eller ikke kan vi hurtigt blive enige om. Qnax ejer ikke serverne og et forsøg på at bryde ind kan ikke foretages uden en dommerkendelse.
|
Det er jeg helt klar over :-) Jeg ved heller ikke hvilken fremgangsmåde Ronni havde tænkt sig, men han afviste i hvert fald at gøre noget som helst som tingene var nu. Det ser ikke godt ud, for de kunder hvis data ligger fanget på det maskineri... |
Man kan jo således undre sig at nogle af de "eksperter" som var på showet ikke havde en kopi af data lokalt. |
Man kan altid være bagklog. Jeg tror, at de fleste som vælger et webhotel, har en opfattelse (som heldigvis er korrekt, langt hen ad vejen) om at virksomheden, som de handler hos, har styr på tingene, styr på backup og handler i god tro. Men jeg er helt enig i, at det er pisse ærgeligt og træls, når så match2web sager opstår. |
Skræmmende at man kan behandle kunder på den måde - Men desværre ikke noget nyt efterhåden! |
Sker normalt kun med små ubetydelige udbydere, dem der tjener penge har en interesse i at beholde deres kunder og beholde et godt ry. match2web står tilsyneladende med det ene ben i graven, sikkert derfor de sendte en kunde en regning på 12 gange mere end hun plejer, går den så går den. Har lige checket deres DNS server, de har ca 800 kunder på den, lad os da se hvordan det går de nærmeste dage.... |