Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Match2Web i DR Kontant

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
 Medlemsvirksomhederne skal sørge for at placere backuppen hos brancheforeningen

jamen jeg er da helt sikker at de danske hostere gider smide mange terabyte data over nettet dagligt til en serverpark hos dandomain hvor en dandomain direktør er formand for foreningen :-) Nok ikke, derudover ville jeg som kunde gerne have mig frabedt at mine emails, databaser osv bliver sendt til et andet firma, brancheforening eller ej. Der er kun et led der skal knække og jo flere, jo større risiko, så er det urelevant om dem der har adgang til data, hos f.eks denne forening, har ren straffeattest, diverse certificeringer etc etc, jo flere personer der har adgang til data jo større er risikoen, er simpel logik.

Løsningen er at folk/brugerne vælger udfra andre kriterier fremfor at hoste hos en udbyder som i princippet er buydomains, et firma som har været i kontant tidligere, folk har lov at bruge ting som trustpilot, amino, gode venner etc inden de foretager sig noget tåbeligt.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43

Sorry - jeg er blevet nørdet endda uden for mit eget fagområde: en ISAE 3402 er en revisorerklæring, i BFIH's tilfælde skal den referere til ISO 27002 type 2, som handler om historik og driftssikkerhed, blandt meget, meget andet. BFIH's kvalitetsmærke er også lavet i erkendelse af, at meget få mennesker kender til revisorerklæringer og ISO-standarder

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:46

Søren.Pedersen:
jamen jeg er da helt sikker at de danske hostere gider smide mange terabyte data over nettet dagligt

Nu lover de fleste hostere jo både fri trafik, og fri plads, så det burde ikke være noget problem.

Jeg kommenterer udelukkende på brancheforeningen, og giver feedback. Jeg er sikker på at det er en bedre løsning end hvad der sker derude lige nu. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:50

Kasper Grubbe:
Nu lover de fleste hostere jo både fri trafik, og fri plads, så det burde ikke være noget problem.

Ja det er der nogen der gør lige indtil du begynder at bruge det

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes først og fremmest at det er posetivt at folk bliver gjort opmærksom på det og jeg har det helt fint med man bringer et sådan program. Det være sagt synes jeg at programmet er enormt mangelfuldt på så mange områder og der reelt er indhold til ca.15 min, da store dele af indholdet er ikke relevant for emnet eksempler herfor.Med spørgsmål som ; Hvad ville du sige til det, hvis vi kunne hjælpe dig med at få din data tilbage ? ( idiotisk spørgsmål, vis mig den person der ville sige nej til det ! ). Hvordan er det relevant for sagen om en af dem der er havnet i problemer er gift med en mand fra den Dominikanske Repuplik og lige har fået et barn ? Jeg synes bestemt heller ikke at det er i orden at vise deres privat adresse i TV. Så for at opsumere synes jeg det er halvfærdigt på så mange måder. Jeg føler at man som kunde i alle henseender bære en del af ansvaret.Jeg siger ikke at folk fortjener at blive snydt eller at man i denne branche ligesom alle andre ikke skal yde en ordentlig service overfor sine kunder. Men blot at man ligegyldigt hvem man indgår i samarbejde med altid som minimum lige bør lave back up af sin data og hvis man overlader noget man føler er uundværligt for en ,til andre samt lige Google dem og tjekke cvr registret for at se om der er noget loddent ved den anden part, det tager akkurat 5 min og disse tider vil jeg mene at det er bedre at være safe than sorry. I det her tilfælde ville de jo så have fundet Trust Pilot. Jeg ved godt at dette bestemt ikke er nogen garanti men så kan man dog sige at man har gjort hvad man kunne . I disse tider må man væbne sig med en vis skepsis og det gælder alle områder/fag. God weekend til jer alle

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)