jamen jeg er da helt sikker at de danske hostere gider smide mange terabyte data over nettet dagligt til en serverpark hos dandomain hvor en dandomain direktør er formand for foreningen :-) Nok ikke, derudover ville jeg som kunde gerne have mig frabedt at mine emails, databaser osv bliver sendt til et andet firma, brancheforening eller ej. Der er kun et led der skal knække og jo flere, jo større risiko, så er det urelevant om dem der har adgang til data, hos f.eks denne forening, har ren straffeattest, diverse certificeringer etc etc, jo flere personer der har adgang til data jo større er risikoen, er simpel logik. Løsningen er at folk/brugerne vælger udfra andre kriterier fremfor at hoste hos en udbyder som i princippet er buydomains, et firma som har været i kontant tidligere, folk har lov at bruge ting som trustpilot, amino, gode venner etc inden de foretager sig noget tåbeligt. |
Sorry - jeg er blevet nørdet endda uden for mit eget fagområde: en ISAE 3402 er en revisorerklæring, i BFIH's tilfælde skal den referere til ISO 27002 type 2, som handler om historik og driftssikkerhed, blandt meget, meget andet. BFIH's kvalitetsmærke er også lavet i erkendelse af, at meget få mennesker kender til revisorerklæringer og ISO-standarder