Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke affiliate netværk bruger I?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I Aminoer anbefale et godt affiliate netværk? Hvilke bruger I selv? Kan man godt tilmelde sig flere på en gang, og have dem sat op på samme web site?

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 00:49

Jeg bruger personligt tradedobler og partner-ads. Ja, du kan sagtens være tilmeldt flere ad gange og bruge dem på samme website. :)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:54
Ja uden problemer vil anbefale dig at tilmelde dig forskellige steder, det giver dig flere mulighed for at vælge kampagner som passer til dit site.
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:11

Bruger selv EuroAds og Partner-ads virkelige 2 gode affiliaite netværker! :D 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:30

Tror jeg er tilmeldt ved de fleste. Foretrækker dog kampagner fra Tradedoubler og Partner-Ads, fordi jeg på den måde kan få en fint overblik over mine indtjening via LiveCounter Affiliate (den tjeneste kan også anbefales).

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er tilmeldt alle de "offentlige" partnernetværk, men det eneste, jeg (har planer om at) bruger aktivt er Partner-Ads. Det er Ken Schultz herindefra.

Ham kan jeg varmt anbefale. :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:17

Tobias Hyldeborg:

Tror jeg er tilmeldt ved de fleste. Foretrækker dog kampagner fra Tradedoubler og Partner-Ads, fordi jeg på den måde kan få en fint overblik over mine indtjening via LiveCounter Affiliate (den tjeneste kan også anbefales).

Ved du, om der findes noget tilsvarende til amerikanske Affiliate-programmer - altså, hvor man kan danne sig et overblik over ens indtjening?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:57

Volt & Volume:
Ved du, om der findes noget tilsvarende til amerikanske Affiliate-programmer - altså, hvor man kan danne sig et overblik over ens indtjening?

Hvilke netværk bruger du? Amazon, CJ, ClickBank eller hvad er du ude i?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:01

Cap'n Halfdan Timm:

Volt & Volume:

Hvilke netværk bruger du? Amazon, CJ, ClickBank eller hvad er du ude i?

Amazon og iTunes i første omgang, men der kommer flere ind over i forbindelse med bannere og salg af koncertbilletter.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 14:53

Partnerads synes jeg klart er stedet med det bedste overblik og den bedste service.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)