Kan I Aminoer anbefale et godt affiliate netværk? Hvilke bruger I selv? Kan man godt tilmelde sig flere på en gang, og have dem sat op på samme web site?
Tror jeg er tilmeldt ved de fleste. Foretrækker dog kampagner fra Tradedoubler og Partner-Ads, fordi jeg på den måde kan få en fint overblik over mine indtjening via LiveCounter Affiliate (den tjeneste kan også anbefales).
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg er tilmeldt alle de "offentlige" partnernetværk, men det eneste, jeg (har planer om at) bruger aktivt er Partner-Ads. Det er Ken Schultz herindefra.
Tror jeg er tilmeldt ved de fleste. Foretrækker dog kampagner fra Tradedoubler og Partner-Ads, fordi jeg på den måde kan få en fint overblik over mine indtjening via LiveCounter Affiliate (den tjeneste kan også anbefales).
Ved du, om der findes noget tilsvarende til amerikanske Affiliate-programmer - altså, hvor man kan danne sig et overblik over ens indtjening?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.