Jeg har også tidligere hørt bedst om Partner Ads. Jeg er dog ikke selv medlem af dem og jeg ved ikke, hvor meget det kræves at blive tilmeldt hos dem i forhold til besøgende.
Det er det fede hos Partner ads, der kræves ikke noget, du kan bare melde dig til nu og se hele kartoteket af annoncører, så har du et overblik over hvad der passer bedst til dit site. Herefter ansøger du hos den enkle.
Okay, der er uden tvivl en masse at vælge imellem Der er lige en ting, jeg skal have på plads. Hvis man tilmelder sig et affiliate netværk, får man links, man kan sætte op på sit web site, ik? Kan man dekorere disse links? Så de altså ligner en knap eller noget. Kan man gøre det i Wordpress?
Det glæder mig, at så mange Aminoer har forstand på affiliate, og kan hjælpe en nybegynder som mig
Det er bare det, at jeg ikke har et website endnu, da jeg ville sætte mig lidt mere ind i tingene først Bannere osv. er jeg godt klar over, men om man selv kan lave linket om til en "knap", man selv designer... Kan man det? Skal man lære at kode først, eller findes der et eller andet i Wordpress, der kan gøre arbejdet? Skal man evt. downloade et plugin?
Kan det virkelig passe, at der er ingen Aminoer, som kan svare på mine spørgsmål vedr. design og affiliate??
Jeg er ikke den store bruger af Wordpress, men hvis du har en knap som du selv kan bestemme hvor denne skal føre hen, så er du good to go, i hvert fald med Partner-Ads eftersom de fleste firmaer som du reklamerer for også giver dig et specielt link, som du kan bruge hvis du ikke vil benytte dig af deres banner. Indtjeningen vil være den samme.
Håber det var til at forstå :P
Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.