Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke affiliate netværk bruger I?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var i hvert fald til at forstå, men desværre til ingen hjælp Sad Jeg ville bare gerne vide, om man selv kan designe en knap til de links man får fra de forskellige affiliate netværk Smile

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:45

Det var faktisk det jeg svarede på.

Som sagt er jeg ikke ekspert i Wordpress, men jeg går stærkt ud fra at man kan designe sin egen knap, alt andet ville være åndsvagt. Søg på Google eller Youtube efter vejledning.

Når du har designet din knap og sat den ind i Wordpress, så fortæller du Wordpress at denne knap skal føre til dit link fra det affiliate netværk du er tilmeldt.

Og så sætter du dig ned og håber på at folk vil klikke på din knap.

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Nå, okay. Det var så bare mig, der misforstod det første indlæg Embarrassed Tak for hjælpen Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 22:33

DoubleT:

Det var i hvert fald til at forstå, men desværre til ingen hjælp Sad Jeg ville bare gerne vide, om man selv kan designe en knap til de links man får fra de forskellige affiliate netværk Smile

Hvad mener du med knapper? Ønsker du at lave call-to-action knapper. Såfremt det er tilfældet, kan du bl.a. gøre det her: http://super.hubspot.com/buttons/ 
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Nice, takker Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 23:14