Super - det gjorde vi faktisk et par steder jeg var chef - ikke voldsomt formelt, men kaffe og rundstykker fandtes til de som ville ha lidt inden arbejdsdagen, og alle var i gang til tiden. Du er inde på et helt rigtigt spor. vh |
Tak John
Det er fedt at vide at ens tanker om hvordan man vil glæde nye medarbejder, er i det rette "hak" fra en der har været chef for rigtig mange folk, det viser jo bare jeg har de rette ideer i tilgangen, men om jeg så bliver en god chef eller ej, se det er en helt anden snak, men også der ser jeg en mulighed, have en jeg kan samarbejde med 100 % lige under mig, så lade denne person være "mellemled", hvis jeg ikke selv er helt god nok til personalehåndteringen, det er jo den vej jeg håber virksomheden kommer til at gå, en afd. leder der aflaster mig på et tidspunkt hen af vejen, men måske bliver det aktuelt tidligger end forventet, men det betyder ikke det store for mig at dele den opgave, men det vil desværre give en lidt fjern tilgang til mig for medarbejderne hvis de lige skal igennem en anden først, det er jo ikke alle der besidder alle de ting en super god chef skal indeholde, er nu lidt spændte på egne evner på dette punkt, men det tror jeg alle er når man ved, at der skal folk ind for at få det optimale udbytte.