Nej, du behøver ikke et cvr.nr, bare du husker at opgive dit årlige overskud på selvangivelsen. Men ring til skat, de bider ikke, faktisk er de meget hjælpsomme men som, tror det var cookie, der skrev, lav en lille bog med dine indkøb og salg, og så tag denne med på markederne. Kontrollen på markederne går hovedsageligt ud på at fange socialbedragere, der enten er sygemeldte, på dagpenge eller kontanthjælp. Og det er ikke sikkert det er det vilde man tjener på markederne, men det er jo sjovt alligevel, så held og lykke med det. Søren |
Søren:>Kim
Jeg mener ikke at have præsenteret noget i mit indlæg der kunne præciseres som "værende den endegyldige sandhed". det var så en fejl jeg har skrevet er at jeg MENTE at beløbet var 120 kr., og så at det var af det samlede beløb. Men nu var indlæget skrevet ud fra hvad jeg lige huskede. Jeg får selv varer hjem fra både kina og Usa, så skrev alene ud fra mine egne erfaringer.
Men det fantastiske ved dette forum er at der nok er nogen der skal komme med de rigtige svar og link til oplysningerne.
Jeg svarede ene og alene fordi jeg syntes at debaten var helt galt på den fra starten, med krav om cvr. importørregistrering, momsregistrering og så videre....
med ønsket om en fortsat god debat
venlig hilsen Søren
Det bliver lidt off topic det der?