Hvis jeg nu giver mine kunder muligheden for at få sendt deres ordre med Post Danmark brevpost - og dermed billigere -, vil jeg så i handelsbetingelserne lovligt kunne fraskrive mig ansvaret, hvis forsendelsen skulle blive væk undervejs?
HVIS jeg kan fraskrive mig ansvaret ved brevforsendelser, så vil jeg gerne give kunderne MULIGHEDEN for at vælge at få sendt deres ordre med brevpost (maxibreve). Men de vil stadig have muligheden for at få sendt som en almindelig forsikret pakke, hvilket jeg selv foretrækker.
Så det er blot en ekstra mulighed, jeg gerne vil give kunderne. Men kan jeg ikke fraskrive mig ansvaret, så får de ikke den mulighed.
du sælger god produkt -kanon webside - dejlige info-perfect txt hvorfor fanden ødelægge det hele med og FRASKRIVE ansvar for transport(som du ved kan lovlige ikke gøres alligevel).Kan du selv mærke hvordan den lyder når du læser teksten.
Tror bedre er hæve pris med 8-10-12 % og sende uden beregning
Hvis du gør det, så har du ikke leveret, hvis ikke du kan bevise at det er komet frem. - Længere er den ikke.
Og hvis ikke du har leveret kan kunden forlange pengene tilbage, hvis ikke du vil give det, kan de gøre indsigelse i banken. Det vil så koste dig (mener det er 250,- kr), da du jo ikke kan bevise at du har leveret. - Og nej, det er ikke nok at du har overgivet til fragtmand (PostDK)... Kunden skal have fået leveret!