Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento udvikler søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Ikonet Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et webbureau med fokus på opensource baserede løsninger som Joomla og Magento. Jeg søger en freelanceprogrammør (eller kommende samarbejdspartner) med Magento erfaring. Der er en del nye spændende opgaver på tegnebrættet samt videreudvikling af en række eksisterende shops.

Bl.a. en opgradering af en stor dansk webshop der skal migreres fra OSCommerce til Magento, hvilket omfatter en massiv datakonvertering og vil kræve implementering af en del extensions. Det ønsker vi at gribe korrekt an fra start og har brug for teknisk support.

Det er et krav at du har solid Magento erfaring og har styr på filstruktur, datamodel osv. Dertil generelt programmeringskendskab.

Der vil ellers være tale om løbende support på eksisterende og nye Magento shops samt andre programmeringsopgaver. Hvis kemien er rigtig, vil der være mulighed for at udbygge samarbejdet, da der løbende er en hel del programmøringsopgaver.

Jeg har rigtig god forståelse for opsætning og optimal udnyttelse af Magentos funktionalitet, men mangler en programmør profil til at supportere på bl.a. disse områder:

- implementering af extensions

- generel fejlfinding af Magento problemer

- Designtilpasninger af templates og extensions

- vejledning omkring teknisk vedligeholdelse af Magento

- kloning og opgradering af eksisterende shops

Den type opgaver er hidtil blev varetaget af mig. I de tilfælde hvor jeg ikke har kunne klare det internt, er der købt support fra diverse Magento profiler i DK og udlandet. Jeg ønsker dog at fokusere på mine kernekompetencer (som programmering ikke er en del af) og søger derfor en ressource der fast kan hjælpe på Magento opgaver.

Firmaet holder til i Fredensborg, hvor der er masser af plads og skriveborde til rådighed, så er du fra Nordsjælland er der mulighed for en arbejdsplads. Det er ikke et krav, at du er fra Nordsjælland, men nogle gange er det bare fedt at kunne arbejde sammen IRL.

Som sagt hvis kemien er der, er jeg åben for samarbejde eller partnerskab. Der er også en række "egne" projekter som jeg mangler en partner til at hjælpe med at realisere, men lad os tage det hen ad vejen :)

Skriv en PM hvis du synes det lyder interessant eller har uddybende spørgsmål. Gerne med en indikation af aflønning eller forslag til samarbejde.

Jeg håber at høre fra dig :)

-Martin

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 01:55

Hej Martin

Vi kan levere Magento certificerede udviklere der ikke laver andet end Magento projekter ned til 300DKK i timen. De sidder dog ikke i DK så de kan ikke lige komme forbi og sidde sammen med dig :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:52

Hej Martin,

Kan du fortælle lidt om dine styrker, er du programør, markedsførings mand, server mand eller projektleder? Hvad er du god til?

Jeg er måske interesseret og vil under alle omstændigheder meget gerne tage en uforpligtende snak på Skype

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  Ikonet Skrevet kl. 10:47

Hej Peter,

Jeg er en ”jack of all trades” med rigtig god forståelse for hvordan man omdanner kundens ønsker til noget håndgribeligt der kan implementeres – om det er hjemmesider eller andre systemer. Jeg har stor teknisk forståelse for programmering og SQL, uden at være hverken programmør eller DBA. Jeg kan dog hurtigt finde mønsteret i systemer og tilpasse dem til mine ønsker. Jeg har i mine tidligere jobs fungeret som Technical solution manager, teknisk projektleder og været del af kompetence centre i internationale virksomheder. Opgaverne dér var typisk at rejse rundt i verdenen og arbejde på implementeringer/roll-outs af Oracle’s ERP system, koordinere opgaver med eksterne ressourcer osv.

Jeg blev dog træt af de lidt træge arbejdsgange og den politik der ofte indfinder sig i corporate virksomheder og valgte at følge min anden passion... webudvikling, så det blev starten som selvstændig.

Jeg har en kreativ side der fylder ligeså meget som den tekniske og designer og laver grafik til web og tryksager. Jeg har en evne til at gennemskue systemer og programmer meget hurtigt og elsker at lære nyt.

Jeg har de seneste år i virksomheden haft mulighed for at teste forskellige områder af sammen med en række gode kunder. Den brede baggrund har gjort at jeg kan lave næsten alt selv via opensource platforme og ellers let koordinere det med eksterne ressourcer.

Jeg bygger 90% af alle hjemmesider i Joomla!/K2 og webshops realiseres på Magento.

Jeg snakker godt med kunden, udvikleren, designeren... alle parter, da jeg selv kan ”lidt” af det hele. Det må være min største styrke J

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  Ikonet Skrevet kl. 10:48

Hej Rasmus,

tak for feedback - jeg noterer det og tager det med i overvejelserne.

TAK!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:49

Martin Christiansen:
Det må være min største styrke J

Det er også en god styrke at have. Lad os tage en snak, min mail er peter.skouhus@1902software.com har du Skype?

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  Ikonet Skrevet kl. 10:56

Hej Peter, jeg er på Skype - søg efter martin@ikonet.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:40

Martin Christiansen:
Hej Peter, jeg er på Skype - søg efter martin@ikonet.dk

Har lige added dig på skype. - Vi bor i Værløse.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)