jeg har 4 besøg, københavn varde, århus og viborg |
Bingo John :)
jeg har 4 besøg, københavn varde, århus og viborg |
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
hvor ændre man det i WP SEO Yoast |
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
Jeg tror næppe, at det er de 5 gratis kvalitetslinks, som giver problemerne. Men John har med stor sandsynligvis fat i noget af det rigtige. Derudover synes jeg i det hele taget, at din linkprofil ser lidt mangelfuld ud - du har som jeg ser det i det hele taget ikke ret mange indgående links. Hvordan med de ændringer du ellers har været i gang med at foretage onsite? Har du ændret på sidetidlerne i den forbindelse? dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
5 forkerte links kan godt udrette meget skade. Hvilket backlinktool benytter du da? |
Vi er enige Emil, dårlige links kan helt sikkert give problemer. Men når jeg løber sitet *hurtigt igennem* er det ikke det første jeg bemærker, som det største potentielle problem. Bla. sidetitler synes jeg ser ret tynde ud (på de første 5 sider indekseret). Det var et hurtigt tjek med SEO Spyglass.. dbh |
Jeg har haft en kunde, der har haft 'fornøjelsen' af 5 gratis links i en periode, hvor der ikke blev udført anden linkbuilding. Vedkommendes website blev slagtet og gik fra 150-200 organiske besøg til under 5 om dagen umiddelbart efter. Så det kan sagtens være de 5 links, der har gjort udslaget. |
Men det forklarer næppe et drastigt fald i antallet af besøg fra den ene dag til den anden. Jeg siger ikke at den omtalte side ikke har meget som kunne forbedres - det tyder det på ud fra de to minutter som jeg brugte på den. Men lidt tynde sidetitler og nofollow på interne links burde ikke kunne medføre så drastigt et fald - højst betyde at siden ikke har genereret nok trafik i første omgang. - Emil |
Klart, at et site med svag linkprofil er mere sårbar overfor dårlige links. Men et så drastisk fald, som der ses her burde næsten tyde på en penguin straf. Og med mindre jeg husker forkert, passer det vist ikke dato-mæssigt? Der kan være mange andre årsager til sådan et drop i besøgstal. Man bliver f.eks. også nødt til at kigge på, hvilke organiske søgninger sitet normalt bliver fundet på og så se, om der er sket ændringer på de respektive sider. Jeg har selv lige lavet et tjek for kort tid siden, hvor en ganske lille ændring i en sidetitel (intet andet foretaget) resulterede i, at en førsteplads i serp blev forvandlet til at siden ikke længere var at finde i top100. Derudover vil nogle rank data på de søgeord sitet normalt rammes af kunne give et meget bedre indblik i, om det er links eller andre ændringer, som giver problemer. dbh |
Før vi ved lidt mere om, hvilke søgeord/sider det drejer sig om, vil det bare være gætværk at prøve at finde frem til. dbh |