Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er på side 2 med mange af mine søgeord .. Nu VIL jeg på side 1!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris,

Hvis du gerne vil ligge #1 på "Billige kontorartikler" så skal du overbevise Google om at billige kontorartikler findes på din side - lige meget hvor mange links du har med den ankertekst, så får du lidt svært ved at overbevise Google, når der ikke står "Billige kontorartikler" nogen steder.

Du kan eventuelt skrive en SEO-tekst lidt nede på siden, hvor du fortæller lidt om at du sælger billige kontorartikler ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Chris

Først og fremmest, godt gået, selv med de side 2 placeringer :)

Nu har jeg blot set på din side i farten, men kan allerede give dig et par gode råd

1. Dit sidenavn på din shop er umiddelbart sat til " - ofidan.dk " og dermed indgår det på samtlige af dine title tags. Det er ikke nødvendigt, da du heller skal bruge pladsen til at skrive gode og fyldestgørende title tags. 

2. Det er meget begrænset, hvor meget tekst du har på dine kategorisider såsom ofidan.dk/da/25-printer. Du har én linje, hvorimod dine konkurrenter har utrolig meget tekst på. Du kan hente en lille god vejledning på http://www.marketingbogen.dk/upload_dir/docs/Soegemaskineoptimering2.pdf med " mine basale " onsite tips

3. Jeg kan se, at du mangler indgående links - du kan evt. tage et kig på nogle af dem fra linkkataloger.dk og se, om nogle passer til dine produkter/shop

4. kan se, at du har en del indlæg her på amino.dk - Overvej at oprette en G+ profil og skriv indlæg der og styrk din linkprofil via den vej - du kan læse lidt mere om Authorship her 

5. En par "hurtige" metoder til at booste din linkprofil vil være tilmelding til trustpilot, e-mærket og ingenco2.dk - det koster, men det kan sagtens være en god investering i længden

6. Når man er i gang med at investere, så vil de 99 kr. pr. mdr. for en Amino plus profil nok også gøre rimelig meget for dig, så du kan få signatur i dine indlæg og dermed også muligheden for et link til din side ;)

7. Skriv til alt, hvad der hedder samarbejdspartnere, leverandør, kunder mm. og få dem til at linke til dig. Giv dem en gratis blækpatron for det, hvis det er hvad der skal til

Overall er der rigtig meget du kan gøre "udenfor" din side for at komme på forsiden, men jeg vil stærkt anbefale dig at du får 100 % på din side. Det nytter ikke noget at komme på forsiden, hvis man søger på ordet toner på din side og får "ingen resultater" vist http://ofidan.dk/da/search?orderby=position&orderway=desc&search_query=toner 

Håber du kan bruge ovenstående :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Johansen:

Ja hvis nu jeg var din konkurrent, så er det jo relativt nemt at kopiere dine søgeord herfra og så implementere dem i min side.

Personligt ville jeg aldrig fortælle hvor jeg lå på hvilke søgefraser, og da slet ikke hvis du har en god placering. 

Jeg tror ikke det hjælper at "gemme" sig med hvor man ligger. Vi er jo nogle der holder øje med konkurrencen på dagligt basis, også på Google. Wink

Skriv endelig hvis du vil have nogle gode råd med på vejen.

God vind med det Chris - Vi ses på side 1!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tak for jeres mange gode råd.. Jeg må i gang med arbejdet :)

Er der nogen der har flere guldkorn de vil dele ud af, så må i endelig stadig gerne komme med dem :) :)

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale et teknisk kik på sitet.
Jeg tog et hurtigt kik og kan se der er plads til forbedringer.
Dette er her hvor du hurtigst ser resultater.

Prestashop har nogle indbyggede fejl der dog ikke er svære for teknikere at få rettet.
Tag også et kik på titlerne på sitet som kunne være MEGET bedre. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Mehmet Aslan:
Hej Chriss,

Nu ved jeg ikke lige med hvilke søgeord/termer at du er oppe på side 2 med... :) Men under alle omstændigheder er svaret ca. det her:

1. Linkbuild

2. Linkbuild

3. Linkbuild noget mere

Så skal det nok komme...

Vh. Mehmet Aslan

Af ren nysgerrighed: Hvordan kan du råde om det uden at kende de søgeord, der skal arbejdes med?

Hej Thomas, 

Mit svar skal forstås som at hvis der er 100 procent styr på alt onsite, så skal der linkbuildes efter alle kunstens regler :)

- ikke som at man kan linkbuilde sig ud af alle problemer, og komme op på side 1..

Jeg beklager hvis jeg ikke har kunnet udtrykke dette i mit første indlæg...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)