Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er på side 2 med mange af mine søgeord .. Nu VIL jeg på side 1!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Efter mange måneders slid er jeg endelig kommet op i google og ligger på side 2 med en del af mine søgeord, og det er jeg selvfølgelig meget glad for!

Mit spørgsmål til jer:

Hvad kan jeg gøre bedre for at komme på side 1?? :) Det er jo der vi alle helst vil være..

De bedste hilsner

Chris Nielsen.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chriss,

Nu ved jeg ikke lige med hvilke søgeord/termer at du er oppe på side 2 med... :) Men under alle omstændigheder er svaret ca. det her:

1. Linkbuild

2. Linkbuild

3. Linkbuild noget mere

Så skal det nok komme...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1743
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det afhænger jo meget af hvilket site der er tale om.

Linkbuilding er fint, hvis det gøres korrekt, men det er ikke et universalværktøj, der altid skaber fantastiske resultater.

Det kan meget vel være, at du har nok links, men at dit site er forkert optimeret.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:25

Mehmet Aslan:

Hej Chriss,

Nu ved jeg ikke lige med hvilke søgeord/termer at du er oppe på side 2 med... :) Men under alle omstændigheder er svaret ca. det her:

1. Linkbuild

2. Linkbuild

3. Linkbuild noget mere

Så skal det nok komme...

Vh. Mehmet Aslan

Af ren nysgerrighed: Hvordan kan du råde om det uden at kende de søgeord, der skal arbejdes med?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:15

Hej folkens,

Tak for jeres svar, jeg burde have smidt et link, så det kommer her. Billige kontorartikler til virksomheden

Det drejer sig om følgende søgeord.

Billige kontorartikler

Billige kuglepenne

Billige ringbind

Billig kopipapir

Billige post its.

(Alle er i følge semoblogs ungoogle værktøj på side 2.)

Nogen der har en god video, eller blogindlæg om linkbuilding ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:22

Yes

Thomas Rosenstand:
Af ren nysgerrighed: Hvordan kan du råde om det uden at kende de søgeord, der skal arbejdes med?
Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:26

Ja hvis nu jeg var din konkurrent, så er det jo relativt nemt at kopiere dine søgeord herfra og så implementere dem i min side.

Personligt ville jeg aldrig fortælle hvor jeg lå på hvilke søgefraser, og da slet ikke hvis du har en god placering.

Når det så er sagt så er der jo også mening med hvor man ligger på google, at linkbuilde er i nogle tilfælde som at pisse i bukserne. :)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 23:58

Hejsa

Jeg tror ikke at linkbuilding altid er svaret på e-købmændenes bønner. Jeg tror mere på metadata, god struktur, et SEO optimeret CMC/shop system og så gode varetekster.

Selv driver jeg webshoppen www.hunde-foder.dk, som sælger hundefoder, og umiddelbart er der rigtig stor konkurrence på mange af søgeordene jeg er interesseret i. Alligevel ligger vi rigtigt godt placeret på langt de fleste ord, med masser af 1-2 pladser.

Sitet har under 10 indgående links.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Larsen:
Jeg tror ikke at linkbuilding altid er svaret på e-købmændenes bønner. Jeg tror mere på metadata, god struktur, et SEO optimeret CMC/shop system og så gode varetekster.

Yes Hvad der tilsyneladende også gør sig gældende hos trådstarter. En bedre struktur på sitet, og i særdeleshed en ordenlig DESCRIPTION Wink vil sikkert gøre underværker ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris :

Billige kontorartikler

Billige kuglepenne

Billige ringbind

Billig kopipapir

Billige post its.

(Alle er i følge semoblogs ungoogle værktøj på side 2.)

Tog lige et hurtigt tjek og vil bare lige gøre dig opmærksom på, at antallet af månedlige søgninger på disse keywords ikke er videre prangende. Så jeg husker, så var ''billige kontorartikler'' vist det mest søgte ord med 140 lokale søgninger hver måned, mens ''billige post its'' knap har 10 månedlige søgninger.

Derfor kan ordene selvfølgelig stadigvæk være helt fine at ranke godt på, og der er heller intet galt i at arbejde med sådanne long tail keywords. Personligt ville jeg nok bare ikke ligge mine kræfter i lige præcis disse ord, fordi jeg tror desværre ikke, at de vil give så meget trafik i sidste ende selv, hvis du rankede godt på dem.

De kan være en fin start, men på længere sigt er du nok nødt til at gå efter de lidt større keywords som f.eks. ''kontorartikler'', ''kuglepenne'' m.m. Det er i hvert fald der, at jeg ville have mit fokus.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)