Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg starte med 150.000kr og have ren mel i posen ?!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer
Du skriver 150k er ikke hvad de har været
Men alligevel skriver du Invester / leg med valuta.
For 150k kan han ikke investere i meget og heller ej få stor afkast på valuta.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:00

phin3x:
Christoffer
Du skriver 150k er ikke hvad de har været
Men alligevel skriver du Invester / leg med valuta.
For 150k kan han ikke investere i meget og heller ej få stor afkast på valuta.

Det afhænger da af din investerings profil? Laver du daytrading og er "god"(heldig), så kan du da godt få et godt afkast, bare se hvordan BIF aktierne har bevæget sig det sidste stykke tid 50 % op fra den ene dag til den anden :) Kan man være heldig at hente 1 % hjem om dagen(tvivler) af 150.000 om dagen, så er det altså 1500 kr. Der er jo ikke så meget man kan lave i dag for 150k, medmindre man kan få taget et lån udover dette :) Det er ihvertifald svært hvis man vil have andre til at fortælle en hvad man kan gøre og afskriver webshop :)

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 02:16

som du siger man skal være dygtig/heldig med aktier. Det er en del at hente i den lange løb men man kan også miste.
Hvis man sigte efter hurtige penge så er risikon også støre. Bare tage bif fx. vil du tør at satse en del penge på dem hvis du havde ?
Og 50% champ det er vidst lige meget at sige ;)

Men til trådstarteren så tror jeg måske et virksomhed som laver diode skilte/reklamer kunne være godt.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:31

phin3x:
Hvis man sigte efter hurtige penge så er risikon også støre. Bare tage bif fx. vil du tør at satse en del penge på dem hvis du havde ?
Og 50% champ det er vidst lige meget at sige ;)

Risikoen er større, men der hvor man kan tjene penge plejer risikoen også at være større, går du ud som iværksætter er det jo også med risiko med at gå konkurs og ikke få mad på bordet :) Jeg personligt vil ikke satse penge på kortsigtede aktier, jeg har alle de penge jeg har brug for(flere vil self. altid være dejligt), men er glad for mit liv som det er også skal mine nuværende investeringer nok give et pænt afkast om 20 års tid :).

Derudover så er det endda 60 % Bif steg:
http://www.euroinvestor.dk/stock/chart.aspx?id=203417#InstrumentId=203417&ViewMode=Daily&DrawType=Mountain&Scale=Linear&Years=5&StartDate=20121221&Currency=DKK&AutoadjustDay=false&AutoadjustIntraDay=false&News=true&Volume=true&Minimap=true&Peergroup=false&Toolbar=true&GridValue=false&GridTime=false&Slider=80&Indexes=false,false,false,false,false,false,false,false,false

Du kan bare tjekke mellem 1. feb og 4. feb., da de fandt ud af at de overlevede feb. måneden og kunne give spillerne løn :)

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 5 ud af 5 (45 indlæg)