Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab for webshop - hvordan?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T-dawg

Hvad er det for en webshop du er ved at starte - altså producenten.. magento, prestashop? :)

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det lød også for godt til at være sandt. Men det lød virkelig sådan, for regnskabet er næsten det eneste jeg mangler at få styr på, for at kunne starte webshoppen. Jeg må lede videre, efter den rigtige der kan hjælpe lidt på vej :)

Clark Knøsen: Det er en prestashop :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen T-dawg..

Du kan prøve at kigge på vores system Dynaccount.. Vi har en gratis integration til netop Prestashop som er med i abonnementet :)

Du betaler en samlet pris for det hele uden tilkøb af moduler osv.. 129kr /mnd

Du kan bl.a. også importere alt fra din netbank så du slipper for alt tastearbejdet og derved lave tastefejl :)

Vi har 12 support videoer som gennemgår hele systemet trin for trin hvor du bl.a. får bogføringstips til hvordan du bogfører dine regninger og andre bilag :)

www.dynaccount.dk

Videoerne kan du se her

http://www.dynaccount.com/da/support/videoer/

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

[Du kan bl.a. også importere alt fra din netbank så du slipper for alt tastearbejdet og derved lave tastefejl :)]

Clark - jeg er sikker på, at I har et godt system, men er det ikke lige lovlig meget at love, at han slipper for alt tastearbejdet ? Det er lidt blår i øjnene på en ny "bogholder", når du ikke tilføjer, at han stadig skal finde ud af, hvad det er for en konto han skal bogføre på, om det er med eller uden moms, bogføringsregler m.v. Medmindre I har fundet en genial måde til genkendelse af bilag og automatisk postering, for så skifter jeg da fluks over fra e-conomic Big Smile

Jeg vil gerne tilslutte mig, at der er en masse tastearbejde foræret, hvis man kan importere bankudtoget til en bankafstemning og ind i kassekladden, så får man dato, beløb, modkonto og bankteksten (formentlig). Men man slipper ikke for at tænke Wink

No offense Cool

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne :)

Nej, selvfølgelig.. Du skal jo vælge hvilken konto du vil bogføre de pågældende bankposteringer på. Men som du nævner så slipper du både for at taste beløb, dato, tekst - og det er selvfølgelig her jeg mener man slipper for tastefejl..

Hvis du har valgt en momskode på kontoen i kontoplanen, så vælges den også når du vælger kontoen.. Så i teorien skal du kun vælge konto :)

Du kan selvfølgelig komme til at bogføre på en forkert konto, men regnskabet/banken kommer stadig til at stemme (hvis du har bogført på den rigtige kontotype: drift/balance)..

Hvis du kan få banken til at stemme så er du nået rigtig langt med dit regnskab

Som du også er inde på i det forrige indlæg, så er regnskab ikke noget man kan automatisere ved at trykke på en stor, lysende, rød knap og det hele laves af sig selv.. Revisorer og bogholdere kan ikke erstattes af algoritmer og smart IT :)

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt enige Clark :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)