Jeg sælger siden Tegneprogrammer.dk. Alt indhold og artikler medfølger ved køb af siden. Grunden til at jeg sælger siden, er at jeg ikke har tid til den i øjeblikket, grundet andre projekter, skole m.m. Derfor håber jeg da er en sjæl derude, der vil køre siden videre. Der er god mulighed for affiliate, da der findes masser af tegneprogrammer ude på markedet. Info: Tegneprogrammer.dk blev startet tilbage i slutningen af juli 2012, hvor siden samtidig hurtigt nåede top 3 på søgeordet "tegneprogrammer", samt hurtigt en del daglige besøg. Efterfølgende ligger siden nu nummer 1 på søgeordet "tegneprogrammer", og har i gennemsnit 100 daglige besøgende. Indtjeningen har primært foregået via Google Adsense, og i takt med at siden bliver ældre, kommer der flere og flere penge i kassen hver måned. Udover Google Adsense, er der blevet solgt plads i bunden af siden til 2 links. Disse 2 links blev solgt til 1000,- for 6 måneder. Selve siden er meget simpelt bygget op med et wordpress tema, og en masse artikler der giver læseren det de leder efter. Siden tjener en passiv indkomst hver måned og kræver stort set intet vedligeholdelse. Der kan tjenes endnu flere penge, blot ved at skrive 1-4 artikler om måneden. Sagt på en anden måde, har du her mulighed for at overtage et simpelt website, der tjener en passiv indtægt om måneden. Indtjening og besøgstal:
Indtjening siden begyndelsen: Links: 1000,- Siden har PR2. Jeg vælger at lave en aktion, hvor startbuddet er 2000 kr og køb nu-prisen er 3500 kr. Aktionen slutter mandag d. 4 februar kl. 21.00
|
Der er stadig næsten 2 døgn til auktionen lukker og jeg forhåbentlig har fundet en køber af hjemmesiden :)
Hvis nogle er interesseret i yderligere oplysninger eller lignende omkring hjemmesiden, er de også velkommen til, at stille dem her i tråden eller send mig en PM ;)