Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website sælges: Har tjent mere end 2000,- på 7 måneder

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger siden Tegneprogrammer.dk. Alt indhold og artikler medfølger ved køb af siden. 

Grunden til at jeg sælger siden, er at jeg ikke har tid til den i øjeblikket, grundet andre projekter, skole m.m. Derfor håber jeg da er en sjæl derude, der vil køre siden videre. Der er god mulighed for affiliate, da der findes masser af tegneprogrammer ude på markedet.

Info:

Tegneprogrammer.dk blev startet tilbage i slutningen af juli 2012, hvor siden samtidig hurtigt nåede top 3 på søgeordet "tegneprogrammer", samt hurtigt en del daglige besøg. Efterfølgende ligger siden nu nummer 1 på søgeordet "tegneprogrammer", og har i gennemsnit 100 daglige besøgende

Indtjeningen har primært foregået via Google Adsense, og i takt med at siden bliver ældre, kommer der flere og flere penge i kassen hver måned. Udover Google Adsense, er der blevet solgt plads i bunden af siden til 2 links. Disse 2 links blev solgt til 1000,- for 6 måneder.

Selve siden er meget simpelt bygget op med et wordpress tema, og en masse artikler der giver læseren det de leder efter. Siden tjener en passiv indkomst hver måned og kræver stort set intet vedligeholdelse. Der kan tjenes endnu flere penge, blot ved at skrive 1-4 artikler om måneden. Sagt på en anden måde, har du her mulighed for at overtage et simpelt website, der tjener en passiv indtægt om måneden.

Indtjening og besøgstal:  

Der har været 9.469 besøg heraf 8.084 unikke visninger. Samtidig er det blevet til intet mindre end 29.864 sidevisninger i sidens i alt 7 måneders levetid. Det toppede i starten af januar i år 2013. Størstedelen af de besøgende kommer fra Google, på bl.a. søgeordene "tegneprogrammer" og "tegneprogram". I dag tjener den mellem 17-28 kr. udelukkende på adsense uden, at røre en finger. Dette kan som sagt øges, med blot et par artikler om måneden.

Indtjening siden begyndelsen:

Links: 1000,-
Adsense: 1.179,43,- 

I alt en indtjening på 2179,43,- på omkring 7 måneder. 

Siden har PR2.

Pris:

Jeg vælger at lave en aktion, hvor startbuddet er 2000 kr og køb nu-prisen er 3500 kr.

Aktionen slutter mandag d. 4 februar kl. 21.00

Send en PM her på Amino eller send mig en mail på Peter-Hauvre@hotmail.com, hvis du er interesseret eller vil se rapporter for google analytics, adsense eller lignende.

Hav en fortsat god weekend :)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 22:59

Der er stadig næsten 2 døgn til auktionen lukker og jeg forhåbentlig har fundet en køber af hjemmesiden :) 

Hvis nogle er interesseret i yderligere oplysninger eller lignende omkring hjemmesiden, er de også velkommen til, at stille dem her i tråden eller send mig en PM ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 23:05

Du må lige komme med en update på prisen... Ved desværre meget lidt om tegneprogrammer :P

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 23:11

Heeh, er ikke helt med på om du joker eller ej :P?

Der har allerede været en del interesseret i siden på nuværende tidspunkt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 23:42

Mere hvad prisen lå på, altså hvad der var budt :)

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 23:44

Ikke budt noget endnu, men har som sagt en del interesseret allerede, så det er med at slå til, inden det er for sent ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 11:13

Hej Mark,

Det højeste der er budt indtil videre er 2500 kr. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 11:53
Tak for svaret;) vurderer lige i løbet af dagen! God søndag

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 11:54

Det er helt i orden.

Lige over ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 12:56