Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo Pris og forventninger

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere købt mig til seo, men stoppede det da jeg var i tvivl om effekten.

Nu er spørgsmålet om jeg ikke skal igang igen !

Jeg er blevet kontaktet af et par stykker som har smidt nogle priser for 5 søgeord.

men hvad skal det koste og hvad kan der forventes af effekt, ikke at der skal gives en garanti at jeg kommer op og ligge som numero Uno.

derudover kan jeg ane at det er en broget branche hvor det er svært at gennemskue hvorvidt der bliver arbejdet for pengene eller ej.

Hvordan kan jeg sikre mig at pengene er givet godt ud?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du gøre ved at tage telefonen og ringe til Joakim Kruse fra Nozebra.dk/seo - Han er simpelthen så utroligt dygtig, og jeg ved han kan dokumentere for gode placeringer, og for en markant stigende omsætning hos kunderne. 

Og hans priser er nok ikke til at tage fejl af.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt med anbefalinger, dem kan man ikke få nok ud af, men hvad betaler i andre ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på hvor dygtig en SEO konsulent du skal bruge. Du kan godt forvente at bruge et sted mellem 30-60.000 kr.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SFD:

Kommer an på hvor dygtig en SEO konsulent du skal bruge. Du kan godt forvente at bruge et sted mellem 30-60.000 kr.

Hvordan er du kommet frem til den pris?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

SFD:

Kommer an på hvor dygtig en SEO konsulent du skal bruge. Du kan godt forvente at bruge et sted mellem 30-60.000 kr.

Hvordan er du kommet frem til den pris?

Insite i SEO verdenen. Nu er eks. 30.000 et meget normalt tal, blandt SEO konsulenter.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det antages at der bruges 30.000 pr år på seo så skal det vel give noget rigtigt godt

modsat kan der købes rigtigt mange klik på adwords for de penge

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mark

Tror det SFD prøver at sige er, at det koster penge hvis det skal gøres ordentligt, og at han ikke skal hoppe på den første billige og bedste...

Afhængig af hvilket marked man befinder sig i og hvilke konsulenter man er ude efter vil jeg mene, at en typisk månedspris for seriøs alround seo vil ligge mellem 3 til 10 k. Så er der naturligvis et par stykke, der tager væsentligt mere. 

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Stephendk:

Hvis det antages at der bruges 30.000 pr år på seo så skal det vel give noget rigtigt godt

modsat kan der købes rigtigt mange klik på adwords for de penge

Jep, men her snakker vi om Organiske Reultater som vare ved, og som er gratis udover det du betaler til Konsulenten + køberen vil hellere tage organisk fremfor adwords.

Laust -> Præcist.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@stephen

Ja det skal give noget rigtig godt... Hvis du har et budget på 30k så handler det nok om at vægte hvad der bedst kan betale sig: SEO eller adwords og så kan man jo evt. supplere op med affiliate marketing ved siden af :-)

De fleste af dem jeg snakker med er ikke i tvivl... Hvis du kunne komme lidt mere konkret ind på hvad du vil have søgeoptimeret er det nemmere at forholde sig til... Kan du ikke enten pm'e det eller skrive det her?

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)