Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo Pris og forventninger

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@martin

Se link for reference ... du kan se linket til SEW i indlægget du referer til og her var jeg konservativ i mit estimat... Danny boy pointerer at det er 94% der klikker på organiske, og jeg skriver 80% for at holde den konservative linje...

Partner - KH-Online.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust Kehlet:

@martin

Se link for reference ... du kan se linket til SEW i indlægget du referer til og her var jeg konservativ i mit estimat... Danny boy pointerer at det er 94% der klikker på organiske, og jeg skriver 80% for at holde den konservative linje...

Yes

Wink  

Og mon ikke de 94 % stiger og de 80 % som Laust Kehlet, SEO Nørden nævner, hvis nu "SEO experten" fik sat nogle pæne billeder foran i de forskellige søgeresultater ?

F.eks. ved søgninger der havde med tag renovering at gøre

Ligesom her (hehe) http://www.google.dk/webhp#q=god+maler&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFD:
En GOD konsulent tager et sted mellem 750 kr og 1500 kr i timen, også er 30.000 jo pludselig ingen ting vel?


Åhr, jeg kan både komme i tanker om nogle stykker, der ligger over og under Wink

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust Kehlet:

@martin

Se link for reference ... du kan se linket til SEW i indlægget du referer til og her var jeg konservativ i mit estimat... Danny boy pointerer at det er 94% der klikker på organiske, og jeg skriver 80% for at holde den konservative linje...

Fair nok, havde ikke set referencen så der dumper jeg. Men vil stadig ikke mene de tal kan bruges i forhold til den gennemsnitlige køber af SEO.  

Hvis man ser på rapporten, så er gens. af ord i søgningerne på 2,8 ord, i Optify's rapport der også henvises til står det klart at long tail har væsentligt højere CTR på #1 end korte søgninger. Det må give en skævvridning. Der er sindssygt mange søgninger af ikke kommerciel karakter, og de vil selvsagt trække voldsomt i den modsatte retning som man kan læse i rapporten. Derfor giver den heller ikke et troværdigt billede af de søgeord som "almindelige" kommercielle hjemmesider og webshops ønsker at ranke på - se bare fordelingen af kliks afhængig af branche. 

Endvidere tror jeg de færreste som arbejder med Adwords i DK vil mene at Adwords samlet kun tager 20% af trafikken på søgninger af value. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

^^Det skal selvfølgelig ikke ses som om jeg ser bort fra betydningen af long tail søgninger, de er guld. Men ved Tagrenovering og lign. søgeord så tror jeg bare ikke på du kan ramme en CTR på over 20% om du så har et billede af en kentaur ved siden af dit søgeresultat eller ej. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

SFD:
En GOD konsulent tager et sted mellem 750 kr og 1500 kr i timen, også er 30.000 jo pludselig ingen ting vel?


Åhr, jeg kan både komme i tanker om nogle stykker, der ligger over og under Wink

Bestemt. Men en uges arbejde med SEO er nu ikke så meget. Kommer selvfølgeligt an på forholdende.  

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFD:

Jeg siger at et tal på 30.000 er meget normalt, for lad os sige 3 søgeord på en lidt over medium range. Man kan bare IKKE forvente at betale 3000 kr om måneden for et produkt også tro at alt er i bedste orden. 

En GOD konsulent tager et sted mellem 750 kr og 1500 kr i timen, også er 30.000 jo pludselig ingen ting vel? Tro mig, 30.000 er et normalt tal for 3-5 søgeord.

Jamen så overgiver jeg mig til din insider viden og kan godt se at 30.000-60.000 er en fair pris for SEO uafhængigt af hvad jeg så måtte befinde mig i af branche, dejlig simpelt. Yes 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Martin :

SFD:


Jeg siger at et tal på 30.000 er meget normalt, for lad os sige 3 søgeord på en lidt over medium range. Man kan bare IKKE forvente at betale 3000 kr om måneden for et produkt også tro at alt er i bedste orden. 


En GOD konsulent tager et sted mellem 750 kr og 1500 kr i timen, også er 30.000 jo pludselig ingen ting vel? Tro mig, 30.000 er et normalt tal for 3-5 søgeord.



Jamen så overgiver jeg mig til din insider viden og kan godt se at 30.000-60.000 er en fair pris for SEO uafhængigt af hvad jeg så måtte befinde mig i af branche, dejlig simpelt. Yes 



Hele slap nu af Martin. :) det da nemt gøres billigere, har jeg aldrig sagt :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

SFD:
Hele slap nu af Martin. :) det da nemt gøres billigere, har jeg aldrig sagt :-)

Wink Det at spørge om prisen på SEO er vel lige så diffust som at spørge om hvad det koster at male en 3 værelses lejlighed ?

Der kommer det så sandelig også an på hvad der skal laves ?

Er man lejer er der normalt en vedligeholdelseskonto som kan tages i brug. dennes værdi er kutume prisfastsat. Hvad koster det at male loft pr. kvadratmeter m.m.

En sådan konto findes vel næppe i forbindelse med firma hjemmesider.

Så vil man alligevel have en pris, må det være nødvendigt at være mere specifik i sin spørgeform, f.eks. taler vi linkbuilding, on site eller off site optimering m.m. ?

Så et skud på 30-60.000 kr. er vel ikke fejlagtig ? Ligesom hvis jeg blev spurgt ompris på maling af 3 værelses, så kunne denne også 30.000-60.000 kr. og også mere og også mindre. Men for 5.000 kr eller mindre kommer "vi" nok ikke langt ?

Kunne trådstarter svare på hvad koster et tag ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ret enkelt at svare på hvad et tag koster. fortæl hvor stort det er så skal der bare ganges.

men her er der også en "vare" der kan ses med det blotte øje.

Kan godt se at der ved seo eller anden optimering ikke kan vises en vare, men kan ikke helt forstå hvordan et mindre firma skulle kunne give 30- 60 k til noget som ingen kan se om det tager 2 timer eller 200 timer. så kan der naturligvis ses på tidligere referencer, men det må da være et område hvor dem der er lidt uldne kan trives.

Jeg vil bare have en god vare hvis jeg skal smide penge i den størrelsesorden hvis i forstår.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)