Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe ville du vente før du "stjal" en idè

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var jeg også bare blevet lidt glad for alle mine stjerner :-)

Men point taken og du har ret, jeg ville også hellere selv gå på røven end jeg vil snyde folk.

Tråden er blevet meget bred og jeg har egentlig bevæget mig for langt væk fra det oprindelige udgangspunkt, derfor tror jeg måske også det er nemmere at fejlfortolke tingene. MEN jeg synes stadig det er utrolig spændende at debattere og tror faktisk vi er tæt på hinanden.

Jeg må også lige anerkende at jeg slet ikke ved nok om IT arbejde og de normer der er på det område. 

Ja, der er mange gribbe og det ser vi tydeligt herinde, dog tror jeg det giver et godt billede af verden som den ser ud "desværre" således at læsere og brugere ser forretningsverden som den rent faktisk er nogengange.

Jeg har kvitteret med 5 stjerner til dig, så kan du lære det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46796
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Maler:
Jeg har kvitteret med 5 stjerner til dig, så kan du lære det :-
I lige måde - og jo tilmed gange to - god aften

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan selvsagt ikke stjele en ide. bare ved å bruge ordet stjele svarer du selv at det er forkaselig. Du siger at u var i kontakt med kunden i Oktober og synes nu at det har gått så lang tid efter møtet at det er ok for deg at stjele ideen. Du taler altså om tre måneder. Tre måneder er ikke rett lenge for at gå med en ide. Mennesker kan gå med ideer lenge før de settes ud i livet. Og spesielt ikke når du talede med ham for en uge siden og han sa at han hadde det travelt. Så jeg tror du skal holde fingrene til deg selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er sku glad for at læse, at så mange af jer herinde har moralen i orden.

Jeg har en ide jeg har gået med i +1 år. Har nogle gange søgt efter samarbejdspartnere og også snakket med enkelte, som så pludselig har trukket sig lidt ud/ikke meldt tilbage.

Bevidst, da vi kun snakkede i intro-fasen, har jeg ikke fortalt alt om min ide, men alligevel har og er jeg vel lettere paranoia omkring, hvorvidt de hugger ideen og går videre med den.

Folk som vælger at tage ideer fra andre, uanset ens relation-dybde, det tidsmæssige aspekt, forskellige kompetencer/ressourcer er og bliver SMÅfolk (er der noget der hedder dette) i min verden. Heldigvis er der jo kommet sociale medier, så man kan dizze sådanne typer, således at andre ikke ryger i kløerne på disse.

ANYWAY.... så gjorde det mig glad at læse om, at der er så mange der (ihvertfald i det skrevne) har morallen og det etiske på plads.
Hatten af for dette, Aminoer...

God søndag.. 

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)