Hej Martin,
Der er mange der siger vi kun lever denne ene gang og derfor kan jeg godt forstå dig. Jeg kan også godt forstå dem som ville tøve med at hyre dig for fremtiden. Omvendt har jeg respekt for at du er en handlingens mand, for du henvender dig til manden igen med henblik på at udføre projektet og du fortæller at du er ivrig for at komme igang. Han har henvendt sig med henblik på opgaven hos dig og nu tøver han selv med at fuldende den, du har lagt kortene på bordet og nu er det ham som tøver. (du har jo netop henvendt dig med henblik på samarbejde, det var hans oprindelig opfordring da han tog din tid) og nu ved han ikke rigtig alligevel............det er jo heller ikke super seriøst...
MEN omvendt, hvis han manglede penge lige nu, eller der var andre årsager til han måtte vente med at hyre dig, ville jeg sige du var fræk, men det lyder ikke som om det er tilfældet - han kan jo selv vælge, han har aktiveret dig og kan stadig hoppe med på vognen....ellers bliver det projekt aldrig til noget....
Igen, med en masse forbehold, for kender jo ikke til jeres konkrete snak. Men du skal gøre op med dig selv og din moral og hvor meget fortrolighed betyder for dig i dit virke. Men det er jo også derfor du har oprettet denne tråd, så din samvittighed er meget i tvivl om jeg synes det er helt i orden at du opretter denne tråd med henblik på hvad andre syntes, så ros for det !
Hvis dit primære fremtidig virke er det som "du laver nu", foreslår jeg dig at "droppe projektet" og starte det om et år som "partneren" har foreslået dig. Hvis det derimod er noget du vil satse benhårdt på er sagen nok en anden. Men du bør ikke få besøgende kunder hvor du jævnligt er i tvivl om du måske skal søsætte deres ideer. Du skal jo være tro mod den virksomhed du repræsentere lige nu og det er du ikke hvis kunderne ikke kan være fortrolige hos dig.
Håber du finder en løsning