Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder har brug for rådgivning til virksomhedsvalg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Fra  Søgende Iværksætter Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at jeg går rundt med en følelse som er knaldhamrende ustyrlig.

Siden jeg lærte at bruge Excel i 2009 har jeg foreløbelig 74 forretningsidéer som jeg ikke har ført ud i livet.

Har forsøgt at gøre noget ud af de 2 mindste men det har aldrig udviklet sig til noget seriøst.

Jeg håber der er nogen som har et godt forslag til hvad jeg bør satse på ud fra mine kvalifikationer og interesser.

Jeg kan fortælle lidt om mig selv.

Mit navn er Martin. Jeg er bosat i Viby v. Århus hvor jeg bor sammen med min kæreste.

Jeg er uddannet tømrer og har de sidste 2 år arbejdet hovedsageligt i Kbh (man-tors) 13 timer pr. dag.

Det har givet lidt ekstra på min opsparingskonto og jeg er igang med at læse til Bygningskonstruktør.

Jeg engagerer mig enormt når jeg går igang med noget nyt.

Kan tilmed sidde og bruge nætter og dage på den samme idé.

Mine personlige interesser ligger indenfor Administration / Vedligeholdelse af ejendomme.

Mest kontorarbejde men også gerne med mulighed hvor jeg kan bruge mine hænder indimellem.

Jeg er perfektionist og utrolig hurtig bag en computer. 

Jeg glæder mig til at se jeres forslag 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 22:57

Hej Martin

Nu svarer jeg dig også lige i denne tråd.

Selvom boligmarkedet er ret trægt kunne du måske, nu du er tømrer, på vej til at blive Bygningskonstruktør og har nogle penge selv, købe en ret faldefærdig bolig på tvangsauktion og så sætte den i stand og sælge den igen, enten selv eller via en ejendomsmægler.