Er sku lidt stolt over jeg nu endelig er kommet godt med på side 1 i Google. Kan se jeg har fået site-links øverst i søge resultatet, nu mangler jeg blot at få tilføjet min author-rank med billede og rich snippets (ud over dem jeg har fra Trustpilot) Det er fedt når man får brugt noget af det man får lært bl.a herinde Det betaler sig altså at have en Google+ profil, den kommer man altså bare ikke uden om hvis man vil frem på Google,
Jeg er godt klart at det normalt også vil ligge nr.1, men det man skal ligge mærke til er at jeg har samtlige 10 pladser på forsiden, med alle mine profiler far facebook,linkedin,trustpilot og twitter.
Desulde har google "belønnet" mig med site-links. det er noget jeg ikke har haft før og der er efter min mening ikke så mange der har det, medmindre man har et stort site, eller som jeg har optimeret til noget nær det optimale.
jeg vil ikke være en lyseslukker men er du helt sikker på de placeringer? er du logget ud af google?
jeg har dig på northregion på 1 med kun 12 søgninger månedligt lokalt og derfor ingen konkurrence og besøgende på det keyword! samt en 7 plads, ellers er alle de andre ikke dine!