Ikke for virke negativ, det er flot og kan godt lige din side ;) - men... Du ligger på side et på søgeordet "northregion" som har 12 eksakte søgninger pr. måned, tror desværre ikke det giver den store trafik.
Jeg tror Frank mener du skal søge northregion.dk og ikke northregion og gør man det så er alle links på side 1 noget med hans side at gøre og også der kommer site links frem.
jeg har dig på northregion på 1 med kun 12 søgninger månedligt lokalt og derfor ingen konkurrence og besøgende på det keyword! samt en 7 plads, ellers er alle de andre ikke dine!
Det lyder underligt. Jeg har lige prøvet på min laptop (helt logget af) Prøv at skriv northregion.dk så skulle jeg gerne ligge på alle 10 forsidepladser.
Du ligger på side et på søgeordet "northregion" som har 12 eksakte søgninger pr. måned, tror desværre ikke det giver den store trafik.
Du misforstå mig, nej jeg får intet trafik fra mit domænenavn, det er heller ikke umiddelbart meningen. Pointen er at man med sin author-rank og Google+ profil kan tage ALLE pladser på side 1 hvis man er på de sociale medier osv. samtidig vil jeg også vise at jeg er blevet "belønnet med site-links" Det er ikke så ofte man ser site links på sider af min kaliber.
ja hvis jeg søger på northregion.dk ligger du naturligt nok på alle top ti pladser :) det gør stort set alle hjemmesider med deres egen web url :)
hvis jeg søger på min egen hjemmesiode dbot.dk - har jeg også alle ti pladser stortset og sådan vil det være med de fleste -behøver jeg sige ingen søgninger registreret direkte på din webshop url månedligt!