Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet 6 anmeldelser på Trustpilot, why?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trustpilot er fuldstændig ligeglade med alt andet end penge.
I efteråret så vi på programmet Kontant hvordan de fiflede med alt.

Trustpilot er et useriøst forum som ingen kan tage seriøst.

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:54

Så vidt jeg husker var det webshop's som blev kontaktet og spurgt om de ville betale for at en person lavede et antal anmeldelser.

Det havde vist ikke noget med Trustpilot at gøre.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:24

Vi bruger heller ikke trustpilot, har set oprigtige og sande negative anmeldelser af konkurrenter "forsvinde" ud i det blå.

Det lader til de betalende, har magten over hvad de vil have til at stå..

Vi har også haft en enkelt negativ anmeldelse engang, som dog ikke var sand.
Og da vi krævede den fjernet, nægtede trustpilot, fordi vi ikke var medlem.

Problemet som medlem er, at man så acceptere deres betingelser for siden og dens indhold, samt regelsæt. Så det kan jeg kun fraråde.
De er ansvarlige for indholdet af deres side og hvis nogen har lavet en falsk/løgnagtig anmeldelse så gå til en advokat.

Vi var lige ved at sagsøge trustpilot, for en negativ anmeldelse engang, som vi påviste var urigtig.

Men, de fjernede så anmeldelsen efter skrivelse fra vores advokat.

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:51

Så kom der svar fra Trustpilot på Martins anmeldelse:

Hej Martin

Tak for din anmeldelse. 

Jeg kan sagtens følge dig i at det er frustrerende at få anmeldelser fjernet. 

For at opretholde kvaliteten på vores åbne anmeldelsesportal har vi nogle retningslinjer, som en anmeldelse skal overholde. Enhver forbruger eller virksomhed kan rapportere en anmeldelse, hvis de mener, at den ikke overholder retningslinjerne. Det kan eksempelvis være, hvis anmeldelsen ikke vedrører en købsoplevelse, hvis den reklamerer for andre virksomheder eller indeholder personlige oplysninger.

For at sikre, at anmeldelserne på Trustpilot er skrevet af brugere med en reel dokumenterbar købsoplevelse af den anmeldte virksomhed, og for at opretholde brugerens tillid til Trustpilot, undersøger vi løbende anmeldelserne på Trustpilot. Sådanne undersøgelser foretages igennem en automatisk proces. Med henvisnig til vores vilkår og betingelser, vil jeg nævne, at Trustpilot til enhver tid er berettiget til at slette anmeldelser. Vi er dog meget tilbageholdende med at slette anmeldelser, og gør det sjældent. Vi sletter kun anmeldelser, som vores automatiske proces finder fabrikeret, er i konflikt med vores retningslinjer eller lignende.

Til slut vil jeg nævne at anmeldelserne er et anliggende mellem anmelderen og Trustpilot, og da vi er underlagt dansk persondatalov kan vi ikke videregive oplysninger omkring de slettede anmeldelser.

Jeg håber dette har besvaret dine spørgsmål, hvis ikke, er du altid velkommen til at kontakte support@trustpilot.com.

Socks & Me

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:14

Hej Carsten.

Har godt læst den.

I princippet kunne de bare slette 30 af mine anmeldelser og sige det ikke kommer mig ved ..

Jeg synes stadig det er en ommer og er virkelig skuffet over trustpilot!

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 16:16

Ja du har ret, de ved jo hvem du er så de kunne bare lige smide en mail til dig, så kunne man tage den derfra.

Socks & Me

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)