Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når Euroline pludselig er nede en hel dag?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MANDAG DEN 21. JANUAR 2013

[Drift: ]Euroline: Operational problems affecting the payment card system

EUROLINE: OPERATIONAL PROBLEMS AFFECTING THE PAYMENT CARD SYSTEM

euroline
INFORMATION 
The payment card system at Euroline is currently subject to external operational disruptions on Visa/Dankort.
Payment card transactions will not be processed. Euroline is working towards solving the problem.
PRECAUTIONS 
We recommend that merchants use the offline procedure, if possible.
FURTHER INFORMATION 
We will keep you updated until the system is back to normal.
We apologise for any inconvenience caused by our operational problems.
Best regards 
Euroline
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom de ikke op igen her til eftermiddag?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Nej først engang efter kl. 23.00.
Er dog mere interesseret i hvordan man garderer sig mod den slags fremover :).

Bjarne 

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle der tog VISA/Dankort uden om NETS var nede igår, vi benytter en anden indløser, de havde samme problem.

Mon ikke fejlen skal findes et andet sted, jeg tror det var netværket.

Hilsen

 

Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne.

Vi har flere kunder som har valgt at integrere os netop for a undgå denne slags uheldige episoder... Med flere forskelige betalings udbydere kan man nemlig gardere sig mod uheldig nedetid.

Om man så vælger os, eller nogen af vores konkurrenter på markedet, er jo en smags sag..  :-)

vh,

Sami.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sami Hådell:
Vi har flere kunder som har valgt at integrere os netop for a undgå denne slags uheldige episoder... Med flere forskelige betalings udbydere kan man nemlig gardere sig mod uheldig nedetid.

Altså.. Her mener jeg... Integrere os som alternativ til øvrig betalingsudbyder... Så kunden i jeres kasse har mulighed for at vælge "Dankort / Kreditkort" eller "PayPal"...

Så kan man jo altid vælge at gå ind i sit back-end modul og fjerne det alternativ som er nede (hvis man da opdager det mens udbyderen er nede).

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt tidligere i tråden, er nøgleordet i IT redundans - hvis et system fejler, skal man have et andet klar til at tage over.

Her kunne løsningen fx være at tilbyde PayPal, som jo også tager VISA/Mastercard.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sami

 

Som jeg forstår problemet igår, var det ikke indløserne der havde problemet, det var netværket.

Hvordan kan I komme rundt om det ?

 

Hilsen

Robert

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid have flere betalingsmuligheder! :-)

Jeg vil foreslå følgende:

  • Kreditkort (Euroline)
  • PayPal
  • Bankoverførsel
  • Bitcoins (giver nok mere markedsføringsværdi end salg)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er I også egnede når vi kun handler B2B?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)