MANDAG DEN 21. JANUAR 2013
|
Kom de ikke op igen her til eftermiddag?
MANDAG DEN 21. JANUAR 2013
[Drift: ]Euroline: Operational problems affecting the payment card systemEUROLINE: OPERATIONAL PROBLEMS AFFECTING THE PAYMENT CARD SYSTEMINFORMATION
The payment card system at Euroline is currently subject to external operational disruptions on Visa/Dankort. Payment card transactions will not be processed. Euroline is working towards solving the problem.
PRECAUTIONS
We recommend that merchants use the offline procedure, if possible. FURTHER INFORMATION
We will keep you updated until the system is back to normal. We apologise for any inconvenience caused by our operational problems.
Best regards
Euroline |
Kom de ikke op igen her til eftermiddag? |
Hej Christoffer Nej først engang efter kl. 23.00. Bjarne |
Alle der tog VISA/Dankort uden om NETS var nede igår, vi benytter en anden indløser, de havde samme problem. Mon ikke fejlen skal findes et andet sted, jeg tror det var netværket. Hilsen
Robert |
Hej Bjarne. Vi har flere kunder som har valgt at integrere os netop for a undgå denne slags uheldige episoder... Med flere forskelige betalings udbydere kan man nemlig gardere sig mod uheldig nedetid. Om man så vælger os, eller nogen af vores konkurrenter på markedet, er jo en smags sag.. :-) vh, Sami. |
Altså.. Her mener jeg... Integrere os som alternativ til øvrig betalingsudbyder... Så kunden i jeres kasse har mulighed for at vælge "Dankort / Kreditkort" eller "PayPal"... Så kan man jo altid vælge at gå ind i sit back-end modul og fjerne det alternativ som er nede (hvis man da opdager det mens udbyderen er nede). |
Som nævnt tidligere i tråden, er nøgleordet i IT redundans - hvis et system fejler, skal man have et andet klar til at tage over. Her kunne løsningen fx være at tilbyde PayPal, som jo også tager VISA/Mastercard. |
Hej Sami
Som jeg forstår problemet igår, var det ikke indløserne der havde problemet, det var netværket. Hvordan kan I komme rundt om det ?
Hilsen Robert |
Altid have flere betalingsmuligheder! :-) Jeg vil foreslå følgende: |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Er I også egnede når vi kun handler B2B? |