Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når Euroline pludselig er nede en hel dag?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Jessen:
Er I også egnede når vi kun handler B2B?

Hej Bjarne.

Nu ved jeg ikke om dit spørgsmål var rettet til mig... Men hvis det var, så er svaret ja... Vi har mange handlende som benytter PayPal i deres B2B salg...

Men du er velkommen til at sende mig en PM, så kan jeg forklare lidt mere omkring hvordan du kan bruge PayPal når du skal foretage B2B salg, partner salg o.a. verden over.

mvh, Sami.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Sami Hådell:
Vi har flere kunder som har valgt at integrere os netop for a undgå denne slags uheldige episoder... Med flere forskelige betalings udbydere kan man nemlig gardere sig mod uheldig nedetid.

Har jeg misforstået det, hvis jeg antager at transaktioner med danske betalingskort, forsøgt gennemført hos paypal, altid verificeres af paypal via nets?

Så hvis nets i en periode ikke kan yde verificeringsservice til eksterne kortindløsere, vil paypal ikke kunne godkende betalingskorttransaktioner med danske kort. Hvis jeg tager fej, ville det være rart at vide hvordan paypal verificerer danske korttransaktioner.

På forhånd tak

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Tambou.dk:

Har jeg misforstået det, hvis jeg antager at transaktioner med danske betalingskort, forsøgt gennemført hos paypal, altid verificeres af paypal via nets?

Så hvis nets i en periode ikke kan yde verificeringsservice til eksterne kortindløsere, vil paypal ikke kunne godkende betalingskorttransaktioner med danske kort. Hvis jeg tager fej, ville det være rart at vide hvordan paypal verificerer danske korttransaktioner.

Hej Michael.

Vi verificerer ikke gennem Nets, da vi ikke tager imod Dankort. - Alle vores kreditkorts transaktioner verificeres af enten WorldPay eller HSBC.

vh, Sami.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:39

Bjarne Jessen:

Hej Christoffer

Nej først engang efter kl. 23.00.
Er dog mere interesseret i hvordan man garderer sig mod den slags fremover :).

Bjarne 

Hej Bjarne.

Heldigvis er det sjældent det sker, men det er naturligvis ærgeligt når det er.

Ønsker du at gardere dig mod det i fremtiden, vil jeg foreslå en redundant løsning med en ekstra PSP + indløser.

Hvis vi forudsætter at du benytter ePay + Euroline idag, vil det være ganske trivielt at oprette en betalingsgateway hos fx. Quickpay eller lign. sammen med indløsningsaftaler hos en alternativ indløser, fx. Nets.

Når så din primære PSP eller indløser (ePay/Euroline) er nede, aktiverer du blot din QP/Nets gateway i shoppen.
-Det bør kunne gøres på få minutter.

Hagen er så at du betaler for 2 betalignsgateways og indløsningsaftaler, men det ligger jo i selve begrebet redundans.
Ovenstående løsning vil repræsentere ca. 2.500 DKK / år. i ekstrabetaling. + evt. oprettelsesgebyr på ekstra indløsningsaftaler.

NB. da NETS har monopol på at indløse rene Dankort, vil ovenstående ikke være en løsning i det tilfælde et NETS er nede.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)