hvis det er tilfældet er det vel ikke kun prestashop der er problemer med. Meebox vil gerne have så mange kunder de kan på deres servere for at holde prisen nede, så i princippet har du fået hvad du har betalt for. Kender ikke alle udbydere men kan da anbefale du tester webhosting.dk af, de har tilbud lige nu på et webhotel der kan meget mere end du nogensinde for brug for til 1.25 det første år. Du bestemmer selv php og mysql versioner, specielt deres mysql 5.6 version er fantastisk hurtig så det var da værd at prøve.
I burde advare på jeres side om, at man ikke kan køre fx. prestashop på de billige webhoteller, så der ikke opstår flere folk som spilder deres penge på jeres webhotel, som jeg har gjort.
Hvorfor det? Som sagt, så er det ikke fordi du ikke kan bruge en webshop på et billigt webhotel, vi anbefaler det bare ikke - uanset om det er hos os eller en anden udbyder. Hvis folk spørger os, så er det altid det vi vil svare.
Vi beskriver jo hvordan produkterne er opbygget og hvordan de fungerer. Så må det jo være op til folk selv at vurdere hvilket produkt der passer deres behov bedst. Ikke? :-)
Hvorfor det? Som sagt, så er det ikke fordi du ikke kan bruge en webshop på et billigt webhotel, vi anbefaler det bare ikke - uanset om det er hos os eller en anden udbyder. Hvis folk spørger os, så er det altid det vi vil svare.
Fordi man ikke kan have kunder til at trykke ctrl+shift+r for at opdatere sin kurv!
Når du har en kurv og kører med cookies, så burde den ikke slet ikke blive cachet. Hvis du vil, så kan vi godt deaktivere cache på dit webhotel, hvis det skaber problemer for dig/jer. Så må du bare lige hive fat i vores support. Der er ingen grund til at vi sidder og yder support her! :-)
hvis det er tilfældet er det vel ikke kun prestashop der er problemer med. Meebox vil gerne have så mange kunder de kan på deres servere for at holde prisen nede, så i princippet har du fået hvad du har betalt for. Kender ikke alle udbydere men kan da anbefale du tester webhosting.dk af, de har tilbud lige nu på et webhotel der kan meget mere end du nogensinde for brug for til 1.25 det første år. Du bestemmer selv php og mysql versioner, specielt deres mysql 5.6 version er fantastisk hurtig så det var da værd at prøve.
Hvor sjovt - du altid er hvor der handler noget om meebox, og hvor patrick er :-)
I burde advare på jeres side om, at man ikke kan køre fx. prestashop på de billige webhoteller, så der ikke opstår flere folk som spilder deres penge på jeres webhotel, som jeg har gjort.
Vil blot sige at vi kører med Prestashop på Meebox's webhotel helt uden de mindste problemer. Der er intet at sætte fingeren på, sikker på der ikke ligger andet til baggrund for dine problemer?
Vil blot sige at vi kører med Prestashop på Meebox's webhotel helt uden de mindste problemer. Der er intet at sætte fingeren på, sikker på der ikke ligger andet til baggrund for dine problemer?
Det lyder super, så håber jeg det også lykkedes for mit vedkommende
NU har jeg skrevet rigtig meget frem og tilbage med supporten, det var som andre skriver ikke noget problem at få slået cachen fra - man skal så bare være opmærksom på, at 1-Click installationen af Wordpress vil forsøge at allokere flere RAM end man har til rådighed på det billige Webhotel. Det gav nogle mærkelige problemer, som gjorde at min side ikke kunne vises.
Jeg har løst mine udfordringer på anden vis - jeg Googlede PHP - mySQL - Apache setup, og nu har jeg lavet mig en lokal webserver på min egen computer. Det tog lidt tid at sætte det op, men det var egentlig en ret god beslutning :) Nu gemmer jeg alt lokalt og trykker F5 i Firefox - voila!
Meebox er derudover et rigtig lækkert webhotel, jeg har flere gange fået svar midt om natten, og så kører ens hjemmeside og FTP væsentligt hurtigere end f.eks. Surftown.
Jeg overvejer lidt deres Cloud-hosting, det vil jeg helt sikkert sigte efter når jeg begynder at få mere trafik! Synes tanken om at ens webhotel er 100% skalerbart virker rimelig cool!