er der overhovedet ingen logik i det du skriver der. Du har et webhotel der ikke virker, et webhotel der tilbyder en 1-click install af Wordpress som således giver problemer (burde således ikke være muligt at benytte), og du synes at det er cool? Find dig dog et webhotel der virker fra starten fremfor at sidde og spilde den ene time efter den anden med noget der bare skal spille med det samme. Svar midt om natten er er fint, men hvad med et webhotel hvor du ikke har behov for at sidde og skrive med supporten "rigtigt meget", kan du se det slet ikke hænger sammen? |
Søren.Pedersen:Outsourcer87:at ens webhotel er 100% skalerbart virker rimelig cool!er der overhovedet ingen logik i det du skriver der. Du har et webhotel der ikke virker, et webhotel der tilbyder en 1-click install af Wordpress som således giver problemer (burde således ikke være muligt at benytte), og du synes at det er cool? Find dig dog et webhotel der virker fra starten fremfor at sidde og spilde den ene time efter den anden med noget der bare skal spille med det samme. Svar midt om natten er er fint, men hvad med et webhotel hvor du ikke har behov for at sidde og skrive med supporten "rigtigt meget", kan du se det slet ikke hænger sammen?
Jeg beklager da hvis min reaktion ikke faldt i din smag. Grunden til at jeg egentlig forholder mig positivt til Meebox, er at jeg sammenligner med Surftown. Det er måske også en lidt vag sammenligning, da Surftown i mine øjne ikke leverer noget nær det samme som de fleste andre. Her taler jeg om ufatteligt sløve servere og lang ventetid. Jeg blev dog tilbudt at rykke til en mindre travl server hos Surftown (hvorfor fordeler de ikke resourcerne bedre fra start, tænker man?), men det ville betyde en nedetid på 48 timer, ca. Det gider jeg ikke lige, når nu jeg sidder og er midt i en masse øvelser i bl.a. SEO.
Måske overdrev jeg da jeg skrev at jeg havde skrevet meget med supporten, men forstå mig ret, jeg kunne aldrig drømme om at skrive til en support hvis det var for at vente i dagevis på svar. Jeg fik svar efter få timer, hvilket betød at jeg valgte at benytte mig af deres support frem for selv at Google mig til løsningerne. Dvs. måske var det lidt selvforskyldt, pga. manglende viden til et par ting fra min side :)