Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu har jeg siddet og bøvlet rundt med tekster, billeder m.v. på alle mine 20 sider (forside og undersider).

Seo "prikken" er nu blevet grøn på 18 sider og den er gul på 2 sider (den er gul på min "Links" og "mine byer" hvor jeg ikke har ret meget tekst.

Men alle de andre sidder som er grøn i prikken på forsiden er jeg jo rigtigt glad for, men når jeg trykker på "Check" er det ikke alle felter der er helt grønne - nogle er gul / orange. Behøver jeg at gøre noget ved det ? Kan det forbedre min optimering endnu mere når nu selve siden er grøn ??

Jeg har tjekket på nogle af mine søgeord som er måtteservie i "by" og der har jeg ligget på side 1 på Google, men ved ikke om det er fordi det er fra min egen PC som jo ved at jeg godt kan lide http://www.lokalmåtteservice.dk

Er mit arbejde færdig mht. SEO - ved godt der mangler noget design :-)

Peter

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:50

Dit største problem ligger nok i at du har "å" med i dit domæne navn. Det der med at den er gul er ok.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 16:54

Emil S:
Dit største problem ligger nok i at du har "å" med i dit domæne navn. Det der med at den er gul er ok.

Hej Emil ... Hvorfor ?

Hvis nu folk i roskilde skal bruge noget måtteservice vil man da søge på "måtteservice i roskilde" eller måske mÅtteservice. folk vil jo aldrig skrive maatteservice som søgeord på Google

vh

Peter

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:06

Peter Mortensen:
Er mit arbejde færdig mht. SEO - ved godt der mangler noget design :-)

Du ligger på side 5 på søgeordet "måtteservice" på en lokal anonym søgning.

Det ville være synd at sige at SEO på din hjemmeside er i fineste orden. Der er meget lang vej endnu :-)

Den bedste hurtige ting jeg kan råde lige nu er at få rettet dine title tags i WordPress SEO, og så ellers sørge for der ikke er mange gentagelser i dem. Men ellers er der stadigvæk mange ting der kan gøres.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:09

Peter Mortensen:

Emil S:

Hej Emil ... Hvorfor ?

Hvis nu folk i roskilde skal bruge noget måtteservice vil man da søge på "måtteservice i roskilde" eller måske mÅtteservice. folk vil jo aldrig skrive maatteservice som søgeord på Google

vh

Peter

ÅØÆ egner sig bare ikke til det. Det er derfor man laver et permanent redict fra matteservice til måtteservice - Der er mange ulemper, du får lige et linkhttp://densynligemand.dk/aeoea-domaener-i-praksis

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:22

Er helt enig med Emil i at du burde have domænet med aa - og 301 redirecte fra den med å til den med aa.

Det mener jeg dog også jeg har set ham forklare i en anden tråd.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 17:22

Hej Peter

Jeg vil lige komme med to gode råd:

1. Lad ikke en gul eller grøn prik være alt for bestemmende, men benyt det mere som en indikator. Du kan ende med at tro en "grøn" betyder din side er godt optimeret, uden reelt at være det. 

2. Jeg ved ikke hvilken farve prikken har på forsiden, men jeg vil anbefale dig at få set på titlen. Jeg har sendt dig en PB omkring dette. 

Jeg kan ligeledes se dine andre sidetitler bør gås igennem. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:29

hej Peter, jeg ville gå skridtet videre og bruge:

lokal-maatteservice.dk

som er redirected 301 fra lokalmåtteservice.dk -

dette er for at udnytte resterne af værdien af eksakt keyword domæne , så har man gjort hvad man kunne for at høste det man kunne i domæne navnet med hensyn på SEO og domænenavn.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man søger på måtteservice i google's søgefelt vil Google først og fremmest lede efter ordet i din hjemmesides title, description, h1, p og a tags på siden og ikke i dit domænenavn.
Det er derfor ikke så vigtigt om du har å i navnet på dit domæne.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:21

Peter Mortensen:

Du skal skelne mellem det der skrives i Googles søgefelt og så dit domænenavn, folk søger på det de efterspørger ikke på dit domænenavn.

Der kan være mange gode grunde til at vælge et domænenavn med æøå, det er oftest bedre i offline-markedsføring og kunderne kan ikke huske at skrive aa.

Men rent teknisk, er det ikke en god ide at have æ, ø eller å i domænenavnet, jeg skrev et indlæg med argumenter mod og en vejledning på hvordan du laver det rigtige setup. På den måde tilfredsstiller du både dine kunder og Google. 

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)